کد خبر : 136536
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
-

کناره‌گیری داوران از قضاوت جدی شد/ داوران تهرانی اعتصاب کردند!

کناره‌گیری داوران از قضاوت جدی شد/ داوران تهرانی اعتصاب کردند!
داوران تهرانی سه هفته اول را در حالی به قضاوت پرداختند که بدون ابلاغ بوده و قرار شده برای هفته چهارم از قضاوت کناره‌گیری کنند.

به گزارش سورپرس؛ از شروع لیگ‌برتر فوتسال کشور تا هفته سوم به هیچ‌کدام از داوران تهرانی ابلاغ داده نشد و طبق شنیده‌ها آن‌ها سه هفته اول را برای قضاوت کردن محروم بوده‌اند؛ که ماجرای محرومیت به کلاس‌های پیش فصل داوران باز می‌گردد.

گفته می‌شود در کلاس‌های آموزشی داوران فوتسال که در مرکز آکادمی فوتبال پیگیری می‌شد، به داوران ساکن تهران اعلام شده بود که برای کاهش هزینه‌ها به منازل خود بازگردند و برای جلسه بعدی نیز حاضر شوند که این موضوع فقط شامل داوران پایتخت بوده است.

در یکی از جلسات که ساعت ۶ صبح در چمن مرکز آکادمی فوتبال آغاز می‌شد، داوران با تاخیر حضور پیدا کردند که بنابر ادعای داوران دلیل آن ممانعت حراست از ورود آن‌ها بوده و اینکه حراست به هیچ‌کس پیش از ساعت هفت اجازه ورود به مرکز آکادمی فوتبال را نمی‌دهد. این تاخیر البته سبب ناراحتی وحیدعرض پیما (کمک مدرس) می‌شود و از دانیال مرادی مدرس کلاس آموزشی می‌خواهد تا محرومیتی برای داوران در نظر گرفته شود.

در همین راستا حالا در شرایطی سه هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال به اتمام رسیده که هیچ ابلاغی به داوران تهرانی داده نشده است، تا آن‌ها را به مرز انفجار برساند

با این حال آخرین تصمیم کمیته داوران که حسابی داوران تهرانی را شاکی کرده، لیست داوران در هفته چهارم بوده؛ جایی که تمامی داوران تهرانی به عنوان داور دوم معرفی شده‌اند. این تصمیم در حالی از سوی کمیته داوران اتخاذ شده که این داوران در سالیان گذشته به عنوان قاضی اول میدان سوت زده بودند. در واقع همین مسئله سبب شده تا داوران تهرانی تصمیم بگیرند در مسابقات هفته چهارم به عنوان داور دوم حاضر نشوند.

پیش از اعلام لیست داوران برای هفته چهارم، غلامرضا سلیمانی رییس اسبق دپارتمان داوری و فعلی کمیته داوران استان تهران به نشانه اعتراض در خصوص عدم حضور داوران تهرانی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به فدراسیون مراجعه کرده بوده و خواهان حضور داوران برای هفته‌های بعدی شده است.

این موضوع این روز‌ها به صورت جدی از سوی داوران تهرانی در حال پیگیری است و باید دید در شرایطی که هفته چهارم رقابت‌ها در روز سه شنبه برنامه ریزی شده است، کمیته داوران چه برنامه و راهکاری برای تعامل با داوران تهرانی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.