کد خبر : 11765
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
-

کمپانی هواوی از گوشی جدید و ارزان خود رونمایی کرد

کمپانی هواوی از گوشی جدید و ارزان خود رونمایی کرد
هواوی امروز گوشی هوشمند جدیدی را در سری ارزان قیمت و با ارزش خرید بالای Y خود معرفی کرد.

به گزارش سورپرس،  هواوی امروز گوشی هوشمند جدیدی را در سری ارزان قیمت و با ارزش خرید بالای Y خود معرفی کرد. این گوشی که Y7p نام دارد در کنار قابلیت‌ها و قطعات سخت افزاری قدرتمند، از قیمت تمام شده بسیار عالی نیز برخوردار است. به همین دلیل این گوشی می‌تواند برای افرادی که به دنبال خرید یک گوشی با ارزش خرید بالا هستند گزینه‌ بسیار مناسبی باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی، گوشی Y7p از تراشه Kirin 710F، چهار گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید Pie و رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای یک شیار حافظه microSD است که امکان ارتقا حافظه داخلی به ۵۱۲ گیگابایت را ممکن می‌کند.

از میان دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی IPS با وضوح HD+ اشاره کرد. این نمایشگر در تمامی لبه‌ها به غیر از لبه زیرین خود دارای حاشیه باریکی است و در بالا و سمت چپ خود از یک بریدگی موسوم به Punch Hole برخوردار است که دسترسی به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0، را ممکن می‌کند. در پنل پشتی دسترسی به دوربین اصلی سه‌گانه و همچنین سنسور شناسایی اثر انگشت وجود دارد. این دوربین دارای یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و گشادگی دیافراگم f/2.4 و همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشادگی f2.4، به منظور شناسایی عمق اجسام است.

هواوی اعلام کرده است که این گوشی خود را در دو رنگ مشکی و سبز-آبی روانه بازار می‌کند. باتری قدرتمند و با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دیگر ویژگی‌ قابل توجه این گوشی است که انتظار می‌رود شارژدهی بسیار خوبی را برای آن فراهم کند. این باتری انرژی موردنیاز خود را از پورت microUSB این گوشی و از شارژر با خروجی ۱۰ وات آن دریافت می‌کند. پشتیبانی همزمان از دو سیم‌ کارت، ارتباط بلوتوث ۵٫۰، جک صوتی ۳٫۵ میلی متری، وزن ۱۵۹ گرمی و ضخامت ۸٫۱۳ میلی متری از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

هواوی اعلام کرده است که این گوشی در هنگام عرضه قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار یا ۱۴۵ یورو خواهد داشت. این گوشی هم اکنون در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و کاربران می‌توانند در این مدت آن را با تخفیف ۱۰ دلاری خریداری کنند. پیش‌فروش این گوشی تا تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) ادامه پیدا می‌کند و انتظار می‌رود چندی بعد شاهد عرضه گسترده آن به بازار باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.