کد خبر : 140001
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
-

کمبود ۴۳ پایگاه اورژانس در شرق تهران

کمبود ۴۳ پایگاه اورژانس در شرق تهران
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از کمبود ۴۳ پایگاه اورژانس در شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ محمد اسماعیل توکلی، در پایان بازدیدهای خود از پایگاه‌های ناحیه جنوب شرق در ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت، گفت: با توجه به دستور وزیر مبنی بر بازدید از پایگاه‌های اورژانس در استان تهران و تاکید بر توسعه زیر ساخت‌های اورژانس، بازدیدهای دوره‌ای در شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به عقب ماندگی جدی در این شهرستان‌ها، افزود: متأسفانه در ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت ۴۳ پایگاه کمبود داریم.

توکلی ادامه داد: با عزم جدی وزارت بهداشت، اراده اورژانس استان تهران و حمایت‌های سازمان اورژانس کشور قطعاً کمبودها در این شهرستان‌ها به زودی برطرف خواهد شد ولی تا زمان رفع این مشکلات به دلیل اینکه کمترین مشکلی در روند خدمت رسانی به شهروندان ایجاد نشود، مأموریت‌های اورژانس هوایی در این مناطق افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان کوتاهی که این شهرستان‌ها به اورژانس استان تهران پیوستند چهار دستگاه موتورلانس به جهت خدمت رسانی به مردم شریف این مناطق افزوده شد، گفت: با آنالیز و ارزیابی نقاط پر حادثه در آینده‌ای نزدیک ناوگان موتورلانس در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان این شهرستان‌ها در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی شاهد بهبود خدمات به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.