کد خبر : 43496
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
-

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد؛

کشف ۶۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر در سال ۱۳۹۹/ دستگیری ۱۰۶ قاچاقچی عمده مواد مخدر

کشف ۶۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر در سال ۱۳۹۹/ دستگیری ۱۰۶ قاچاقچی عمده مواد مخدر
سردار کریمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا یازدهم آبان ۶۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است، گفت: در این بازه زمانی، ۱۳۶ فقره درگیری مسلحانه نیز بین پلیس با عناصر قاچاق مواد مخدر رخ داده است.

به گزارش سورپرس؛ سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس مواد مخدر ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا یازدهم آبان بالغ بر ۶۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط ناجا کشف شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۳۶ فقره عملیات درگیری مسلحانه با عناصر قاچاق مواد مخدر داشتیم و ۱۰۶ نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط سگ‌های موادیاب کشف شده است؛ ارزش این مواد بیش از چهار هزار میلیارد تومان بوده و از نقطه صفر مرزی تا داخل شهر‌ها کشف شده است.

سردار کریمی افزود: ۲۷ هزار گزارش مردمی به پلیس مواد مخدر ارسال شده که باعث کشفیات مواد مخدر در سراسر کشور شده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید مواد مخدر روانگران شیشه در کشور افغانستان گفت: از ابتدای سال جاری، ۱۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر شیشه در کشور کشف شده که ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دستگیری عناصر اصلی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر هشت درصد و کشف مواد مخدر توسط سگ‌های موادیاب ۱۰ درصد افزایش داشته است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: در مهرماه ۱۴۳ باند مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند؛ همچنین در ۱۰ درگیری مسلحانه با قاچاقچیان ۹ قاچاقچی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.