کد خبر : 48097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
-

کشف ۳ هزار لوازم آرایشی قاچاق در خیابان شوش

کشف ۳ هزار لوازم آرایشی قاچاق در خیابان شوش
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

وی افزود: هفته گذشته مأمورین گشت پنهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات پلیسی طی دو عملیات منسجم در محدوده خیابان شوش و انباری در شهرری موفق به کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق گردیدند.

وی ادامه داد: مأمورین این پلیس ابتدا مقابل باربری در خیابان شوش به دو دستگاه وانت که حامل کالای خارجی قاچاق می‌باشند مشکوک و در بازرسی از خودروها مقادیری لوازم آرایشی فاقد اسناد و مدارکی کشف و سپس با همکاری رانندگان به محل انبار مراجعه که مشاهده گردید مقادیری کالاهایی شامل لوازم آرایشی، الکترونیکی و پزشکی و… در محل دپو گردیده بود.

کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: در بازبینی از فیلم دوربین مداربسته انبار مشخص گردید کالاها توسط تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی با پلاک مخدوش در ساعت ۴:۳۰ صبح در انبار تخلیه شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در انتها گفت: کالاهای قاچاق شامل ۳ هزار قلم عدد لوازم آرایشی و لوازم جانبی موبایل و بیش از ۱۰۰ دستگاه لوازم الکترونیکی، پزشکی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.