کد خبر : 25422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۲
-

کشف پیکر ۷۰۰ قربانی کرونا در انگلستان دو هفته پس از مرگ

کشف پیکر ۷۰۰ قربانی کرونا در انگلستان دو هفته پس از مرگ
بنابر اعلام پزشکان انگلستان، پیکر ۷۰۰ نفر از قربانیان ویروس کرونا به دلیل بحران تنهایی، چندین هفته پس از مرگ یافت شده اند.

به گزارش سورپرس؛ بنابر اعلام پزشکان کشور انگلستان، بحران تنهایی در این کشور موجب شده تا پیکر شماری از قربانیان کرونا چندین هفته پس از مرگ در خانه آنها یافت شود.

به گفته پزشکان این کشور، پیکر این افراد چندین هفته پس از مرگ توسط همسایگان یا اقوام و بر اثر انتشار بوی نامطبوع اجساد یافت شده و پیکر برخی از آنها نیز پس از یافت شدن، دچار فساد شده است.

بر اساس آمارها، تاکنون شمار افرادی که بر اثر کرونا جان باخته و بر اثر تنهایی پیکر آنها مدتی بعد یافته شده به ۷۰۰ نفر رسیده است.

مایک آزبورن رئیس کمیته تحقیقات مرگ و میرهای کالج سلطنتی انگلیس در این باره گفته است: افزایش تنهایی به ویژه میان سالمندان موجب شده تا پیکر برخی از افراد ۷ الی ۱۴ روز پس از مرگ یافت شود.

کرولاین آبروهام مدیر مؤسسه خیریه سالمندان انگلستان نیز گفته است: پیش از شیوع کرونا، همواره این نگرانی را داشتیم که سالمندان تنها در منزل خود از دنیا بروند و کسی از مرگ آنها مطلع نشود. حال با شیوع کرونا مشاهده کردیم که این موضوع واقعاً در کشور وجود دارد و این اتفاق جای تأسف دارد.

بنابر اعلام پزشکان، هنوز هم افرادی وجود دارند که در خانه‌هایشان جان باخته اما کشف نشده‌اند و احتمالاً در روزهای آینده پیدا خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.