کد خبر : 21118
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
-

کشف سه میلیارد تومان لوازم برقی قاچاق در کرج

کشف سه میلیارد تومان لوازم برقی قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار دپو لوازم و تجهیزات برقی قاچاق در منطقه ماهدشت کرج به ارزش سه میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش سورپرس، سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپو مقادیری قطعات جاروبرقی در انباری واقع در ماهدشت کرج، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی به این محل اعزام شدند.

طی بازرسی از سوله های موجود در انبار هشت هزارو ۲۲۰ دستگاه انواع موتور جاروبرقی و سشوار خارجی و هفت هزارو ۹۸۰دستگاه موتور جاروبرقی کشف شد.
طی تحقیقات اولیه از صاحب کالاهای کشف شده، مشخص شد انبار محل کشف کالا در سامانه جامع انبارهای سازمان صمت ثبت نشده و کالاها بدون هیچ گونه مجوزی از منطقه ویژه اقتصادی به این انبار انتقال داده شده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات نامبرده خط تولید موتور وسایل برقی برای تولید در داخل کشور در انبار وی در منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شده اما در بازدید از انبار محرز شد که خط تولیدی راه اندازی نشده است، که بر اساس قانون، خروج قطعات و لوازم از منطقه ویژه اقتصادی بدون تولید محصول نهایی ممنوع و قاچاق محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان البرزگفت: بر اساس برآوردهای اولیه کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده سه میلیارد تومان تخمین زده شد.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.