کد خبر : 53224
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

کشف دو بمب در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا

کشف دو بمب در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا
پلیس آمریکا از کشف دو بمب در مقر‌های کمیته ملی دموکرات‌ها و کمیته ملی جمهوری خواهان در واشنگتن خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع پلیس آمریکا اعلام کرد، همزمان با یورش طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا، دو بمب در نزدیکی این ساختمان کشف شد.

در همین حال، هواداران خشمگین «دونالد ترامپ» در اقدامی بی سابقه و به طرز عجیبی وارد کنگره شدند که بر اثر درگیری با نیرو‌های امنیتی دست کم ۴ نفر کشته و ۵۲ نفر دیگر بازداشت شدند. به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، یک زن آمریکایی در ساختمان کنگره در واشنگتن هدف گلوله قرار گرفت و بر اثر جراحات وارده کشته شد؛ این درحالی است که در پی تظاهرات و اعتراضات گسترده طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مقررات منع آمد و شد به مدت ۱۲ ساعت در واشنگتن به اجرا در آمد. مقامات واشنگتن اعلام کردند هیچ کس اجازه رفتن به اماکن عمومی را ندارد. آن ها همچنین از شهروندان خواستند در خانه‌های خود بمانند در غیر این صورت مجازات خواهند شد.
شهردار واشنگتن دی سی وضعیت فوق العاده را برای ۱۵ روز تمدید کرد
«ماریل بوسر» شهردار واشنگتن دی سی در تصمیمی وضعیت فوق العاده امنیت عمومی را برای مدت زمان ۱۵ روز تا ۲۱ ژانویه یا روز برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری تمدید کرد.
«ماریل بوسر» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا با ادعای بی اعتبار بودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری همچنان به دامن زدن به خشم و خشونت‌ها ادامه می‌دهد.
پلیس واشنگتن برای مقابله با آشوبگران آماده نبود
در همین حال، شبکه تلویزیونی سی ان ان با انتشار تصاویری از خشونت‌ها مقابل کنگره آمریکا بین حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نیرو‌های پلیس اعلام کرد: پلیس واشنگتن دی سی برای چنین شرایطی آماده نبود.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.