کد خبر : 139609
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
-

سردار رحیمی خبرداد؛

کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی ۱۲۰۰ میلیاردی

کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی ۱۲۰۰ میلیاردی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۱۲۰۰میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش سورپرس، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده پرونده‌ای با موضوع اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی دریافت و در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم این پرونده برخلاف قوانین و مقررات اقدام به دریافت مبلغ ۱,۲۰۰ میلیارد ریال از بانک‌ها در یکی از استان‌ها کرده و تسهیلات دریافتی را در محلی غیر از محل اختصاص یافته هزینه کرده و باعث اتلاف منابع شده است، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی متهم در شهر تهران دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده تمامی املاک خریداری شده متهم شناسایی و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه این پلیس در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم شریف است، افزود: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.