کد خبر : 125294
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
-

کشتی فرنگی تهران در ضعیف‌ترین حالت خود است

کشتی فرنگی تهران در ضعیف‌ترین حالت خود است
سرمربی تیم بزرگسالان تهران تاکید کرد که محمد بنا خواسته بعد از تیم ملی، دینش را به استانش ادا کند که مدیریت کشتی فرنگی پایتخت را برعهده گرفته است.
به گزارش سورپرس، بهروز حضرتی‌‌پور، مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی بعد از قبول مسئولیت سرمربیگری تیم بزرگسالان تهران و زمان آغاز فعالیت‌هایش اظهار داشت: مسابقات جوانان و بزرگسالان کشوری که تمام شده، دو مسابقه پیش روی ما، امید و نوجوانان است که ابتدا تمرکزمان روی این دو رده خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدهای تهران در سالن هوا-فضای چیتگر تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند و نوجوانان هم در محدوده شاه عبدالعظیم، اتفاقا محمد بنا بالای سر تمرینات امیدها بود و من هم تمرین نوجوانان.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه در کشتی تهران کار خوبی شروع شده است، عنوان کرد: در همین شروع کار جدای از احکامی که برای رشد کشتی تهران صادر شد، لباس یکدست در اختیار کشتی‌گیران قرار گرفت. یکی از مهم‌ترین کارهای کشتی تهران هم باید احیای پایگاه‌های کشتی فرنگی باشد. یک جایی مثل باشگاه استقلال جنوب که یک زمانی از ۱۰ وزن تیم ملی، ۹ نفر برای این باشگاه بودند باید دوباره احیا شود. نظر محمد بنا هم همین است که پایگاه‌های کشتی فرنگی در تهران فعال شوند و این پایگاه‌ها را اضافه هم کنیم. همچنین برای هر رده، تمرینات هفتگی یا هر دو هفته، در نظر گرفته شود تا همه دور هم جمع شوند و همچنین اعزام به تورنمنت‌های خارجی یا تدارک مسابقات چند جانبه برای ارتقای کشتی تهران هم در دستور کار هست.

وی دلیل قبول این مسئولیت از سوی محمد بنا را که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ عنوان شد دلیل کناره‌گیری او از سرمربیگری تیم ملی خستگی بوده است، خاطرنشان کرد: علیرضا دبیر علاقه خاصی به محمد بنا داشته و هنوز هم اصرار دارد که بنا باشد. محمد بنا هم گفته که در حد توانم دینم را به کشتی ادا کردم. قاسم علی‌عسگری قبل از انتخابات هم با محمد بنا صحبت کرده و از او قول گرفته بود که در صورت موفقیت در انتخابات هیئت تهران، به او در بخش کشتی فرنگی پایتخت کمک کند، خصوصا در بحث طرح برنامه و ایده‌ها. به هرشکل اسم محمد بنا می‌تواند رسیدگی به مشکلات هیئت‌ها و باشگاه‌ها را تسریع کند یا اهرم فشاری باشد برای برآورده شدن انتظارات منطقی سرمربیان رده‌های مختلف سنی. درواقع بنا می‌گوید بعد از تیم ملی، وقتش هست که دینش را به کشتی استان‌مان ادا کنیم.

حضرتی‌پور در خاتمه گفت: ما در شرایطی آمدیم که تهران در ضعیف‌ترین وضعیتش در کشتی فرنگی قرار دارد، باید حتما جدای از برنامه‌های روتین، در بلند مدت نیز برای بهبود این وضعیت برنامه‌ریزی کنیم. ابتدا همین داشته‌های‌مان را ارتقا دهیم وسپس به دنبال اهداف بلند مدت در کشتی باشیم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.