کد خبر : 110846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
-

کشتی آزاد جوانان آسیا ؛ حبیب زاده ، الهی و عظیمی در فینال

کشتی آزاد جوانان آسیا ؛ حبیب زاده ، الهی و عظیمی در فینال
رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا – بحرین امروز در شهر منامه بحرین ادامه پیدا کرد.

به گزارش سورپرس، نتایج و برنامه نمایندگان ایران به این شرح است:

 وزن ۶۱ کیلوگرم:
آرمین حبیب زاده در دور یک چهارم نهایی (نخست) ۱۰ – ۰ انخبولد انخبات از مغولستان را ضربه فنی کرد و در دور نیمه نهایی ۱۱ – ۰ ارسلان رحیم اف از ازبکستان را با ضربه فنی شکست داد. حبیب زاده در فینال به مصاف کمار موهیت از هند می‌رود.

وزن ۷۴ کیلوگرم:
عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور یک چهارم نهایی ۸ – ۲ ریوتاردو توگیا از ژاپن را مغلوب کرد. الهی در دور نیمه نهایی ۱۰ – ۰ و با ضربه فنی بر دیاس ساگداتوف از قزاقستان غلبه کرد. الهی در فینال به مصاف جایدیپ از هند می‌رود.

وزن ۸۶ کیلوگرم:
عارف رنجبر در دور اول ۱۱ – ۸ مسلم ژاکسیلیک از قزاقستان را برد و در دور یک چهارم نهایی ۱۰ – ۸ از سد جوینتی کمار از هند گذشت. رنجبر در نیمه نهایی به مصاف خوجه اکبر عبدو کاخاروف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

وزن ۹۲ کیلوگرم:
مبین عظیمی در دور نخست (یک چهارم نهایی) ۱۲ – ۲ و با امتیاز عالی بر ایسا کیکوچی از ژاپن غلبه کرد و در دور نیمه نهایی با امتیاز عالی و ۱۲ – ۲ آکاش از هند را شکست داد.

 وزن ۱۲۵ کیلوگرم:
که با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه ۴ و ۳ تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، سالار حبیبی در مسابقه اول ۱۰ – ۰ مدربک عبدی نظر اوغلو از قرقیزستان را ضربه فنی کرد و در مسابقه دوم ۱۰ – ۰ بکزاد تاژی از قزاقستان را با ضربه فنی پشت سر گذاشت. حبیبی در نیمه نهایی با آی نظر بازاربایف از ازبکستان روبرو می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.