کد خبر : 13044
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
-

کسب رتبه نخست صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۱۵

کسب رتبه نخست صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۱۵
شهرداری منطقه 15 موفق به کسب رتبه نخست صدور پروانه ساختمانی سال 98 در میان مناطق 22 گانه تهران شد.

به گزارش سورپرس؛ وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: ۷۷۶ پروانه ساختمانی از ابتدای سال تا ۲۰ بهمن در منطقه ۱۵ صادر شده است که با آن بیش از ۶۴۴ هزار متر مربع از مساحت منطقه نوسازی انجام شد.

محمدی افزود: با وجود رکودی که در بخش مسکن و ساخت و ساز در کل کشور حاکم شده، افزایش تعداد پروانه ساختمانی نشانگر تلاش و پشتکار همکاران معاونت شهرسازی و معماری این منطقه است.

به گفته وی، سال گذشته نیز منطقه ۱۵ با صدور ۸۶۲ پروانه ساختمانی و نوسازی۷۴۹ هزار و ۴۶۲ متر مربع رتبه اول تهران را در صدور پروانه داشت.

شهردار منطقه گفت: ۸ محله این منطقه دارای بافت فرسوده است که با تسهیلات تشویقی در نوسازی پلاکهای تجمیعی روند شتاب گرفته است.

وی با اشاره به افزایش خدمات و تسهیلات برای مراجعان بافت های فرسوده افزود: اقداماتی نظیر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده ها، وجود نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران در دفاتر توسعه محلی به منظور تسریع در روند امور و نیز بازدید های میدانی و تسریع در فرآیند صدور پروانه در بافت فرسوده انجام می شود.

شهردار منطقه ادامه داد: شفاف سازی، روان سازی، سهولت کار و افزایش میزان مراجعه ساکنان منطقه از جمله عوامل رشد مجوزهای صادره ساخت و ساز در این منطقه بوده است.

محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با تهیه بسته های تشویقی برای بلوک های واقع در بافت فرسوده، شاهد روند تسریع نوسازی بافت فرسوده در این منطقه باشیم.

شایان ذکر است در راستای تأمین سرانه های خدماتی و ارتقای کیفیت زندگی در محله های دارای بافت فرسوده، ۲ مرکز محله شیریندخت و خاتون از سال گذشته تاکنون در محله های مینایی و اتابک به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.