کد خبر : 45412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
-

کتابخوانی شهروندان در منازل با همراهی کتاب رسان سلامت

کتابخوانی شهروندان در منازل با همراهی کتاب رسان سلامت
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از اجرای طرح کتاب رسان سلامت به مناسبت آغازبیست وهشتمین دوره هفته کتاب با شعار درخانه بمانیم و کتاب بخوانیم خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود؛ این روز‌ها که به خاطر ویروس کرونا شهروندان علاقه مند مطالعه به کتاب های مورد نظر خود دسترسی ندارند کتابخانه علامه طباطبایی(ره) با اجرای طرح کتاب رسان سلامت برای جلوگیری از مراجعه و تجمع در کتابخانه، کتاب های مورد نظر شهروندان را به درب منازل آن ها ارسال می کند.
وی گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و از همه مهمتر شکست کرونا به همت کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون و با همکاری شرکت پاک چرخ ایرانیان یا همان بیدود اجرا می شود.
حشمتی گفت: شهروندان با عضویت در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) می توانند از طریق سایت tlib.tehran.ir و یا تلفن کتابخانه به شماره ۶۶۰۴۶۹۴۶ کتاب های مورد نظرشان را سفارش بدهند سپس کتاب ها بعد از آماده سازی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به درب منزل آنان ارسال خواهد شد.
شایان ذکر است ساعت خدمت رسانی در روزهای زوج از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود.
رییس فرهنگسرای کار و تعاون همچنین گفت: در این زمینه ویدئوکلیپی به نشانی https://aparat.com/v/MeQYS در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.