کد خبر : 118679
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
-

کتابخانه علامه طباطبایی سه کتاب خوب آبان را معرفی کرد

کتابخانه علامه طباطبایی سه کتاب خوب آبان را معرفی کرد
کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون  برای بالا بردن سطح آگاهی و مطالعه شهروندان برای سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان سه کتاب خوب آبان ماه 1401 را معرفی کرد.

به گزارش  سورپرس  این برنامه با شعارکتاب خوب مردمان خوب و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به شهروندان برگزارشده است.

کتاب نگاهی به زندگانی حضرت فاطمه‌ی معصومه(س) به قلم غلامرضا حیدری ابهری در داستانی مصور به روایت زندگانی خواهرامام هشتم شیعیان، حضرت معصومه (س)، در این کتاب می خوانیم وقتی به دنیا آمد، چشم‌های مادر مثل چشمه و ستاره درخشید. دست‌ها را بالا برد و خدا را شکر کرد. امام کاظم «علیه السلام» دختر نازش را در آغوش گرفت. به نجمه گفت: نامش را فاطمه بگذاریم . چه نام زیبایی! همان نامی که خدا برای دختر پیامبر انتخاب کرد…، برای گروه سنی کودکان، منتشر شده است. همچنین؛  سیزده ساله‌ها؛ نوشته هادی شیرازی حکایتی است از نبرد و حماسه آفرینی نوجوانانی که هنوز طعم تکلیف را نچشیده بودند ولی به بهترین نحو، تکلیف خود را ادا کردند. سیزده ساله‌ها؛ روایاتی است از بزرگ مردانی که به جایی رسیدند که رهبرشان آنان را رهبر نامید. این کتاب در سیزده فصل با عناوین: آماده ی شهادت (حضرت اسماعیل)،سرباز سیزده ساله حسین(ع) (حضرت قاسم)، رهبر سیزده ساله (شهید محمدحسین فهمیده)، سقای کربلای خرمشهر و …که برای گروه سنی نوجوانان منتشر شده است.

برای گروه بزرگسال کارعمیق نوشته کال نیوپورت از نشر نوین معرفی شده است. در این کتاب آمده  بسیاری از ما، افرادی که چندین کار را به صورت همزمان انجام می‌دهند، تحسین می کنیم. دوست داریم خودمان هم با انجام همزمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌مان را بیشتر، و در وقت‌مان صرفه‌جویی کنیم. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد: هیچ نتیجه مهم و قابل افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید! داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.کتابخانه علامه طباطبایی هر ماه سه کتاب خوب برای گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان معرفی می کند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.