کد خبر : 137567
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۶
-

کاپیتان تیم ملی و یارانش در یزد ماندنی شدند

کاپیتان تیم ملی و یارانش در یزد ماندنی شدند
نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان در سال ۱۴۰۲ با شرکت ۸ تیم به صورت رفت و برگشت از ۳۱ شهریورماه آغاز خواهد شد و نیم فصل اول این مسابقات در ۱۵ دی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد ۲۱ اردیبهشت ماه سال گذشته موفق شد در تالار فدراسیون هندبال با برتری مقابل شهید شاملی کازرون به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

سنگ آهن بافق حالا در چهارمین سال حضور در لیگ برتر هندبال بانوان به دنبال کسب دومین قهرمانی است‌ که در همین رابطه مهدی منصوریان، مدیر عامل این باشگاه، عنوان کرد: شرایط لیگ امسال نسبت به سال گذشته سخت‌تر خواهد بود، اما امسال نیز در تلاش هستیم تا از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم و بتوانیم با تکرار قهرمانی دوباره دل مردم استان یزد و شهر بافق را شاد کنیم.

منصوریان افزود: تیم‌های زاگرس جنوبی، نفت و گاز گچساران، سنندج و شهدای رزکان البرز تیم‌های هستند که دوباره به لیگ برتر بازگشتند، آن‌ها در گذشته نیز سابقه تیمداری در لیگ برتر را داشته‌اند که همین امر باعث خواهد شد سطح لیگ بالا برود و شاهد نمایش جذاب و نزدیکی از دختران هندبالیست باشیم. خوشبختانه فدراسیون هندبال و در رأس آن دکتر پاکدل نگاه و حمایت ویژه‌ای از دختران هندبالیست دارد و نتیجه این حمایت‌ها حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب عناوین ارزشمند قهرمانی در رده‌های مختلف سنی دختران در سطح اول هندبال آسیا در دو سال گذشته بود که امیدواریم کادر مدیریتی فدراسیون نیز همچنان از شیر زنان هندبالیست حمایت کنند. آن‌‌ها ثابت کردند اگر حامی داشته باشند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

کاپیتان تیم ملی و یارانش در یزد ماندنی شدند

مهدی منصوریان در پایان پیرامون جذب بازیکنان ملی پوش در فصل نقل و انتقالات گفت: با نظر سرمربی تیم مریم فخری طی روزهای اخیر با ملی پوشان کشورمان به توافق نهایی رسیدیم و برخی بازیکنان جدید نیز به جمع ما اضافه شدند. مینا وطن‌پرست (کاپیتان تیم ملی)، هانیه لک (دروازه‌بان تیم ملی)، عطیه شهسواری (خط‌زن تیم ملی)، مائده عشاقی (بغل چپ تیم ملی) با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کردند و آرزوکیانی آرا ( بغل چپ تیم ملی)، نگار زنده بودی ( بغل راست تیم ملی) و فاطمیا مرادی نیز بازیکنان جدیدی هستند که امسال به ترکیب تیم هندبال ما اضافه شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.