کد خبر : 141398
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
-

اورلیو گومز:

کاپیتان انگلیس می‌تواند در هر باشگاهی بدرخشد

کاپیتان انگلیس می‌تواند در هر باشگاهی بدرخشد
اورلیو گومز، بازیکن سابق تاتنهام، می‌گوید جدایی هری کین از این باشگاه نشان داد که او می‌تواند ستاره هر تیمی باشد.

به گزارش سورپرس، هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بالاخره تصمیم گرفت به دوران حضورش در تاتنهام خاتمه دهد و با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شود.

او از زمان پیوستن به بایرن به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده و عملکردی تحسین برانگیز را با پیراهن این تیم در زمین به نمایش گذاشته است. این بازیکن تا به حال در ۲۲ دیداری که برای تیم جدیدش به میدان رفته موفق شده است ۲۵ گل به ثمر برساند که آماری فوق العاده به حساب می‌آید.

همین درخشش باعث شده است که بسیاری از فوتبال‌دوستان، کارشناسان و رسانه‌ها به تمجید از عملکرد این ستاره انگلیسی روی بیاورند و حالا نوبت به هم تیمی سابق او رسیده که نمایش درخشان او در بایرن را تحسین کند.

کاپیتان انگلیس می‌تواند در هر باشگاهی بدرخشد

1971889

گومز در گفتگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت: «من هرگز فکر نمی‌کردم که کین تاتنهام را ترک کند. او بازیکنی است که می‌تواند در هر باشگاهی در دنیا بدرخشد. او حالا که در محدوده امن خودش بازی نمی‌کند این موضوع را ثابت کرده است. او بازیکنی متفاوت است.

من تصویری از او را در زمین تمرین به یاد دارم که با پای شکسته از یکی از قراردادهای قرضی‌اش برگشته بود. به یاد دارم که سرش را پایین انداخته بود چون فرصت بازی کردن را از دست داده بود. او سپس به بازیکنی تبدیل شد که همه می‌شناسندش و دوست دارند در باشگاه آنها بازی کند.»

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.