کد خبر : 76834
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
-

رییسی اعلام کرد؛

کاهش رعایت شیوه نامه‌ها به ۴۸ درصد

کاهش رعایت شیوه نامه‌ها به ۴۸ درصد
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با ابراز تاسف از کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ۴۸ درصد، از روند خوب واکسیناسیون در کشور خبر داد.
به گزارش سورپرس، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت شیوه کرونا در کشور، از مردم خواست برای حفظ جان خود و ارتقای سلامت جامعه، نکات بهداشتی را حتما رعایت کنند.سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هم اکنون ۱۶۹ شهر قرمز ۱۶۶ شهر نارنجی و ۱۱۳ شهر زرد داریم.
دکتر رئیسی درباره آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: امروز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور ریاست رئیس جمهوری و همه اعضا برگزار شد. بحث‌های مختلفی درباره روند بیماری در کل دنیا به ویژه ویروس دلتا که بسیاری از کشور‌های دنیا را درگیر کرده و در کشور ما هم در حال چرخش است انجام شد.وی افزود: در حال حاضر ۱۶۹ شهر قرمز ۱۶۶ شهر نارنجی و ۱۱۳ شهر زرد داریم.

وی ادامه داد: نکته ناراحت کننده این است که میزان رعایت شیوه نامه‌ها به ۴۸ درصد رسیده است. وی افزود: قدرت سرایت ویروس کرونای دلتا بسیار زیاد است و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی سبب گسترش بیش از قبل آن می‌شود. وی گفت: خوشبختانه واکسیناسیون روند خوبی پیدا کرده و تعداد تزریق روزانه از ۲۵۰ هزار دُز فراتر رفته است و این هفته ۶ میلیون دُز واکسن جدید به دستمان می‌رسد.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.