کد خبر : 39716
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
-

کاهش دما در نوار شمالی کشور

کاهش دما در نوار شمالی کشور
سازمان هواشناسی، از بارش باران در برخی استان‌ها و کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور تا پایان هفته خبر داد.
به گزارش سورپرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش پراکنده باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت امروز دوشنبه، و  و فردا سه شنبه، علاوه بر سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی، در شمال شرق کشور بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس جنوبی پیش بینی می شود.

در این دو روز در غالب مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هم در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور بارش باران پیش بینی می شود. از امروز، تا پایان هفته در نوار شمالی کشور، کاهش تدریجی دما بین ۶ تا ۱۰ درجه پیش بینی می شود. دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود و در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب کشور بارش برف پیش بینی می‌شود.

امروز  آسمان تهران نیمه ابری و در بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای هوای تهران امروز  ۲۶ درجه و کمترین آن ۱۵ درجه خواهد بود. امروز، رگبار باران و وزش شدید باد در شمال و شمال غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود.

بارش در مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و زنجان شدت بیشتری دارد. هشدار درباره آبگرفتگی معابر، احتمال طغیان رودخانه‌ها، برخورد صاعقه و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی صادر شده است. دریای خزر هم تا پایان هفته مواج است.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.