کد خبر : 50681
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
-

کامبک سپاهان در دیدار جنجالی با مس رفسنجان

کامبک سپاهان در دیدار جنجالی با مس رفسنجان
سپاهان در یک دیدار جنجالی با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، مس رفسنجان گذشت و به طور موقت به رده دوم صعود کرد.

به گزارش سورپرس، تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ در اولین بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند و در پایان، تیم میهمان موفق شد میزبانی رفسنجانی خود را در دیداری جنجالی با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

ابتدا تیم مس بود که موفق شد خیلی زود و در دقیقه هفت با شوتی دقیق و از روی یک حرکت تمرین‌شده تیم میزبان را پیش بیندازد. محمد قاضی هفته قبل هم به نساجی گل زده بود. در ادامه و در دقیقه ۳۰، تیم مس توسط مهرداد عبدی به گل رسید و داور هم آن را قبول کرد اما دقایقی بعد و بعد از اعتراضات شدیدی که از سوی سپاهانی‌ها صورت گرفت داور به کمک، کمک‌هایش و همچنین افراد بیرونی که مشخص نیست دقیقا چه کسانی بودند این گل را مردود اعلام کرد.

بازی به شدت وارد درگیری شد و حتی دیده شد که مسی‌ها قصد بیرون کشیدن تیم‌شان را داشتند اما این‌ اتفاق رخ نداد. سرانجام در دقیقه ۵+۴۵ سجاد شهباززاده موفق شد در ادامه روند فوق‌العاده‌اش با ضربه‌ای دقیق کار را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم بازی کمی آرام‌تر دنبال شد اما بازهم شاهد به ثمر رسیدن گل بودیم. محمدرضا حسینی که گل اول سپاهان را ساخته بود روی پاس سروش رفیعی، با ضربه‌ای دقیق، گل دوم تیمش را وارد دروازه ناصر سالاری کرد تا سپاهان بازی باخته را با برد عوض کند.

این نتیجه تا پایان باقی ماند تا سپاهان به دومین برد متوالی برسد و با ۱۳ امتیاز به طور موقت با تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رده دوم جای بگیرد. در سوی مقابل مس رفسنجان پس از ۲ پیروزی متوالی، بازهم شکست خورد تا فعلا با همان هشت امتیاز در رده دوازدهم باقی بمانند؛ حداقل برای یک روز.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.