کد خبر : 118735
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
-

برگزاری کارگاه پژواک آرامش در خانه فرهنگ زیتون

برگزاری کارگاه پژواک آرامش در خانه فرهنگ زیتون
در قالب برنامه ی «پژواک آرامش»راه های غلبه بر استرس سه شنبه دهم آبان ماه سالجاری از ساعت 10 در خانه فرهنگ زیتون تبیین می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در راستای برپایی کارگاه های روانشناسی که به افراد دارای مشکلات جسمی ،عاطفی و روانی کمک می کند تا احساس خود را بهبود بخشند ، کارگاه «پژواک آرامش»با موضوع راه های غلبه بر استرس با حضور دکتر محسن لواسانی در خانه فرهنگ زیتون برگزار می شود.

بر اساس این خبر؛ در کارگاه پژواک آرامش که جمعی از مخاطبان مراکز فرهنگی و شهروندان ناحیه ۵ منطقه ۱۴ حضور دارند ، مقابله با استرس، بروشورهای کاهش استرس و عوامل استرس زا توسط کارشناس برنامه تشریح می شود و یاد آوری می شود که چگونه فشار زیاد کار،کاهش فرصت برای تفریح، استراحت و ورزش، حضور داِئمی تلفن همراه در تمام ساعات شبانه روز، از بین رفتن حریم شخصی و تغییر رژیم غذایی، استرس را به یک تهدید جدی در سبک زندگی امروز تبدیل کرده است.


خانه فرهنگ زیتون در بزرگراه شهید محلاتی ،خیابان میر هاشمی (میثم) خیابان شهید سید عباس حسینی ، کوچه شهروز واقع است و شماره تلفن  ۳۳۷۳۶۹۶۶آماده ارائه اطلاعات تکمیلی به شهروندان در باره کارگاه پژواک آرامش است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.