کد خبر : 65353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

کارخانه کووبرکت آماده کار است

کارخانه کووبرکت آماده کار است
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ۲۰ هزار نفر در مرحله ۳ واکسن کووایران برکت مورد مطالعه قرار می‌گیرند و فکر کنم تا زمان به نیمه رسیدن مطالعه، ما می‌توانیم نسبت به تولیدات واکسیناسیون عمومی اقدام کنیم.

به گزارش سورپرس، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: با مجوز مطالعه مرحله سوم، ما ظرفیت تولید ماهانه ۳ میلیون دوز واکسن در ماه را خواهیم داشت. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: کارخانه آماده کار است و مرحله دوم تولید انبوه واکسن که تولید روزانه ۱۲ میلیون دوز است آماده به کار است.

وی با بیان اینکه امیدوارم به سرعت اجازه بدهند که ما مرحله سه را در فروردین آغاز کنیم، گفت: مرحله یک تولید انبوه تمام شده است و آماده تولید انبوه است.
دکتر مخبر ادامه داد: تا پایان خرداد یا اوایل تیر مرحله دوم تولید انبوه واکسن کووایران برکت آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله یک ۵۶ نفر واکسن را دریافت کردند و در مرحله دوم ۳۰۰ نفر مورد مطالعه قرار می‌گیرند که تا این لحظه ۱۵۰ نفر واکسن را دریافت کرده اند، تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر در مرحله سه مورد مطالعه قرار می‌گیرند و فکر کنم تا زمان به نیمه رسیدن مطالعه، ما می‌توانیم نسبت به تولیدات واکسیناسیون عمومی اقدام کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تا پایان خرداد تولیدات واکسن را می‌توانیم تقدیم وزارت بهداشت کنیم. دکتر مخبر با بیان اینکه تمام ۶ مسیر تولید واکسن کرونا در ستاد به مرحله انسانی رسیده است، افزود: تولیدات انبوه ما برای واکسن در واکسن “کووایران برکت” متمرکز است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه یکی از محور‌های کاری ستاد اجرایی فرمان امام که به طور گسترده دنبال می‌شود ساخت و ساز مسکن برای محرومان است، گفت: در مناطق محروم و در حوادثی، چون سیل و زلزله، خانه‌هایی آسیب می‌بینند و ستاد اجرایی به این موارد رسیدگی می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.