کد خبر : 137959
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
-

کاراندیش: برخی مصاحبه‌ها فرار روبه جلو است/ بدون باخت قهرمان لیگ زنان عراق شدیم

کاراندیش: برخی مصاحبه‌ها فرار روبه جلو است/ بدون باخت قهرمان لیگ زنان عراق شدیم
عضو تیم الکرکوک عراق گفت: در لیگ عراق بازیکن نروژی نداشتیم برخی‌ با مصاحبه‌ های‌کذب‌‌ ‌می‌خواهند قهرمانی مارا زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی سورپرس؛ مریم‌ کاراندیش هندبالیست ۳۱ ساله اهل شیراز که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زنان را در رده‌های سنی مختلف در کارنامه دارد در سال ۱۴۰۲ برای دومین سال پیاپی در لیگ عراق پیراهن تیم فتاه الکرکوک را بر تن کرد و توانست مقام قهرمانی لیگ زنان عراق را در پایان فصل به دست آورد‌. مریم کاراندیش در گفتگو با خبرنگار ورزش سه عنوان کرد؛ سال گذشته در لیگ عراق برای تیم فتاه الکرکوک به میدان رفتم و مقام دوم لیگ را کسب کردیم. امسال نیز از این باشگاه پیشنهادی را دریافت کردم که پس از بررسی به همراه عارفه حقیقت برای این تیم به میدان رفتیم و در پایان لیگ موفق شدیم عنوان قهرمانی را مقتدرانه کسب کنیم.

کاراندیش پیرامون چگونگی برگزاری لیگ هندبال زنان عراق افزود؛ لیگ امسال با شرکت ۶ تیم و به مدت ده روز برگزار شد که در دور اول مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و سپس چهار تیم اول ضربدری و فینال برگزار شد که تیم ما مقتدرانه بدون باخت با کسب ۷ پیروزی به مقام قهرمانی دست یافت.

ملی پوش سابق هندبال زنان در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ هندبال کشور زنان عراق تیم شما از بازیکن نروژی بهره برده است، گفت؛ چنین چیزی صحت ندارد‌، قانون لیگ عراق امسال به شکلی بود که فقط دوبازیکن غیر عراقی می‌توانست همزمان در زمین مسابقه بازی‌کنند که با توجه به اینکه من و عارفه حقیقت هر دو به عنوان بازیکنان غیر عراقی و ایرانی به صورت فیکس در زمین مسابقه بودیم، پس این صحبت کاملا کذب است.

لژیونر هندبال زنان در پایان در پاسخ به اینکه یکی از بازیکنان تیم‌ نایب قهرمان که ایرانی هم است عنوان کرده که تیم شما ۵۰ هزار دلار برای جذب بازیکن نروژی پرداخت کرده، خاطر نشان کرد؛ برخی مصاحبه‌ها فرار روبه جلو است، در لیگ عراق بازیکن نروژی نداشتیم برخی‌ با مصاحبه‌‌‌های‌ کذب‌‌ ‌می‌خواهند قهرمانی مارا زیر سوال ببرند، بهتر است قبل از مصاحبه به مبلغ های که عنوان می‌شود دقت کنند. یک بانوی ایرانی که با تیم نادی اربیل نایب قهرمان شده در مصاحبه ای مدعی شده است که تیم ما بازیکن از کشور نروژ به خدمت گرفته که چیزی حدود ۵۰ هزار دلار برای جذب این بازیکن پرداخت کردیم که چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

✍️صمد خزایی(روزنامه‌نگار)

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.