کد خبر : 137976
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
-

کشتی فرنگی قهرمانی جهان- صربستان

سهرابی بازنده جدال ایرانی‌ها شد/ محسن‌نژاد در یک چهارم نهایی

سهرابی بازنده جدال ایرانی‌ها شد/ محسن‌نژاد در یک چهارم نهایی
روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی سه کشتی گیر آغاز شد.

به گزارش سورپرس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان از روز پنجشنبه در بلگراد صربستان آغاز شد و شاگردان حسن رنگرز در ۱۰ وزن به روی تشک می‌روند. همچنین در ۶ وزن این رقابت‌ها سهمیه المپیک توزیع می‌شود. در روز دوم مسابقات ۳ کشتی‌گیر ایران در مرحله مقدماتی روی تشک می‌روند.

همچنین در روز نخست مسابقات ۴ کشتی‌گیر ایرانی روی تشک رفت که علیرضا محمدی و امین میرزازاده به دیدار فینال راه پیدا کردند و پویا دادمرز به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد. محمدعلی گرایی هم از دور رقابت‌ها کنار رفت. عصر امروز مرحله فینال و رده‌بندی این مسابقات برگزار می‌شود.

سهرابی بازنده جدال ایرانی‌ها شد/ محسن‌نژاد در یک چهارم نهایی

سهرابی بازنده جدال ایرانی‌ها

سید دانیال سهرابی در یک‌شانزدهم وزن ۷۲ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل آرتور پولیتایف از اوکراین با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی یک‌هشتم شد.

چراغ اول کشتی فرنگی با برد سهرابی روشن شد
دانیال سهرابی

 

دانیال سهرابی در مرحله یک هشتم نهایی در یک کشتی برابر با نتیجه ۷ بر ۷ و به دلیل امتیاز درشت کمتر، مغلوب علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان شد و باید منتظر حضور ارسلان در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. کشتی‌گیر کره‌ای حریف محسن نژاد نشد مهدی محسن محسن نژاد در مرحله یک هشتم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان وزن ۶۰ کیلوگرم با نتیجه ۴ بر ۲ کشتی گیر کره‌ای را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

محسن‌نژاد راهی یک هشتم شد

مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در یک‌شانزدهم وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل الدار حافظ‌اف از آمریکا با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و راهی یک‌هشتم شد.

ساروی هم برد

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با برنده کیم از کره و کورنیزاک از لهستان پیکار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.