کد خبر : 82571
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
-

شانه ساز اعلام کرد؛

پیگیری رئیس جمهور و هماهنگی دولت دلیل افزایش واردات واکسن کرونا

پیگیری رئیس جمهور و هماهنگی دولت دلیل افزایش واردات واکسن کرونا
رئیس سازمان غذا و دارو:پیگیری‌های شخص رئیس جمهور و معاون اول سبب شد تا تمام دستگاه‌ها هماهنگی بیشتری با وزارت بهداشت داشته باشند و سرعت واردات واکسن کرونا افزایش یابد.
به گزارش سورپرس، دکتر محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو در مصاحبه ای خبری، افزود: تماس‌های تلفنی رئیس جمهور و اقدامات دیپلماتیک با سران سایر کشور‌ها هم بسیار کمک کرد تا سرعت واردات واکسن افزایش یابد.
معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: پای کار آمدن همه دولت و کمک به وزارت بهداشت باعث شده تا موانع به سرعت برطرف شود و اکنون شخص رئیس جمهور و معاون اول ایشان به همراه وزارت بهداشت، بانک مرکزی، هلال احمر و وزارت امور خارجه جلسات متعددی هر هفته دارند و هر مانعی باشد در اسرع وقت برطرف می‌شود.
دکتر شانه ساز با اشاره به هماهنگی بین دستگاه‌ها در دولت جدید، تصریح کرد: دستگاه‌ها در این دولت هماهنگی بیشتری دارند و این باعث شده تا سرعت تامین واکسن افزایش یابد و واردات تسهیل شود، تاکنون ما ۵۷ میلیون دُز واکسن تامین کرده ایم که حدود ۷ میلیون آن واکسن داخلی بوده و حدود ۵۰ میلیون وارد شده است.
دکتر شانه ساز افزود: در همین هفته و هفته آینده هم محموله‌های دیگری در راه است و به زودی حجم بیشتری از واکسن کرونا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.