کد خبر : 57323
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
-

پیش بینی برف و باران در نیمه کشور

پیش بینی برف و باران در نیمه کشور
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کلانشهر‌ها امروز و فردا هم آلوده است، اما با ورود سامانه بارشی جدید و تقویت آن، نیمی از کشور از پنجشنبه تا یکشنبه آینده بارانی و برفی خواهد شد.

به گزارش سورپرس، کبری رفیعی، کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوّی کشور در گفت و گویی خبری گفت: از امروز تا پنجشبنه در بیشتر مناطق کشور جوّی آرام و پایدار خواهیم داشت که این وضعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

وی در ادامه افزود: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر پنجشنبه از سمت غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در غرب و مناطقی از شمال‌غرب شروع خواهد شد. کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز جمعه بارش‌ها در غرب، زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور ادامه خواهد داشت.

رفیعی افزود: روز شنبه در جنوب‌غرب و غرب کشور بارش‌ها شدت پیدا می‌کند و گستره بارش‌ها به دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق کشور کشیده خواهد شد. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران نیز امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی در برخی ساعات دارد، ادامه داد: بیشینه دمای امروز تهران ۱۵ درجه بالای صفر و حداقل دما در مهرآباد به ۴ درجه بالای صفر رسید.

رفیعی گفت: سردترین منطقه کشور، شهرکرد با دمای ۱۲ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان نیز بندرعباس با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گزارش شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.