کد خبر : 134055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
-

پیشنهاد جدید علیرضا بیرانوند به پرسپولیس: نصف استقلال بدهید می‌مانم!

پیشنهاد جدید علیرضا بیرانوند به پرسپولیس: نصف استقلال بدهید می‌مانم!
دو عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اقدامی فوری راهی منزل بیرانوند شدند و درباره شرایط او برای ماندن در جمع سرخ‌ها مذاکره کردند.

به گزارش سورپرس؛ داستان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و پیشنهاد استقلال به این بازیکن به سوژه اول فوتبال ایران تبدیل شده است. هواداران پرسپولیس از اینکه بهترین بازیکن فصل قبل تیمشان و ستاره ای که خیلی دوستش داشتند، بسیار عصبی هستند و انتقادات از علیرضا برای فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره با استقلال بسیار زیاد شده است.

بعد از اتفاقات اخیر و بالا رفتن احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس، حسین شهریاری و حسین خبیری دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس به همراه وحید امیری یکی از کاپیتان‌های این تیم که همشهری و دوست نزدیک علیرضا به حساب می‌آید، راهی منزل بیرانوند شدند تا او را از رفتن به استقلال منصرف کنند. بیرانوند در این جلسه خصوصی به این نفرات اعلام کرد قراردادی با استقلال نبسته و فقط قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است.

او همچنین پیشنهاد جدیدی به باشگاه پرسپولیس ازائه کرده که در صورت موافقت پرسپولیسی‌ها قرارداد جدیدی با بیرانوند بسته خواهد شد و این بازیکن در پرسپولیس خواهد ماند. بیرانوند با اشاره به اینکه از استقلال پیشنهادی بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیارد دارد، خواستار دریافت مبلغ ۷۰ میلیارد برای دو فصل از پرسپولیس شد. علیرضا برای سال آینده مبلغ ۳۰ میلیارد و برای سال بعد ۴۰ میلیارد می‌خواهد و این موضوع را به گوش دو عضو هیئت مدیره رسانده است.

در واقع بیرانوند حاضر است با تخفیفی ۵۰ میلیاردی پرسپولیسی بماند. او اعلام کرده پرسپولیس را دوست دارد و به همین دلیل به استقلال پاسخی نداده است. از هیمن رو حاضر است با ۵۰ میلیارد کمتر از مبلغ پیشنهادی استقلال در پرسپولیس بماند.

حالا قرار است مدیران پرسپولیس بعد از بررسی شرایط به بیرانوند در این خصوص پاسخ دهند تا تکلیف علیرضا برای فصل آینده مشخص شود. به احتمال زیاد وضعیت بیرانوند برای فصل بعد تا پایان هفته مشخص خواهد شد. بیرانوند قراردادی با هیچ تیمی نبسته و منتظر پیشنهاد جدید پرسپولیس است. به نظر می‌رسد با کمی مدیریت و مذاکره، پرسپولیسی‌ها می‌توانند علیرضا را در تیمشان نگه دارند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.