کد خبر : 138963
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
-

پیشنهاد جالب یک متخصص طب ایرانی/ مادران در بوفه مدارس مشارکت کنند

پیشنهاد جالب یک متخصص طب ایرانی/ مادران در بوفه مدارس مشارکت کنند
یک متخصص طب ایرانی، به مادران پیشنهاد داد در تأمین غذای سالم بوفه مدارس مشارکت کنند.

به گزارش سورپرس؛ مرتضی جاهدی، در برنامه “سلام تهران” شبکه پنج سیما، با اشاره به خوراکی‌های بوفه مدارس که اغلب برای سلامت دانش آموزان مفید نیستند، گفت: با اجرای “پویش غذای طیب”، می‌توان از مادران دعوت کرد در تأمین غذای سالم بوفه مدارس مشارکت کنند.

وی افزود: تهیه آبمیوه‌های صنعتی و کیک و بیسکوئیت های برند برای دانش آموزان، ظلم به آنها است. حتی، بوفه مدارس هم با این قبیل خوراکی‌ها، به سلامت بچه‌ها ظلم می‌کنند.

جاهدی با مخاطب قرار دادن مادران که برای فرزند خود میان وعده مدرسه تهیه می‌کنند، گفت: اصولاً، مادران در اغلب برنامه‌های مدارس همراه هستند و حالا می‌توانند در تأمین غذای سالم بوفه مدارس مشارکت کنند.

این متخصص طب ایرانی ادامه داد: مشارکت مادران در تهیه خوراکی‌های سالم بوفه مدارس، علاوه بر اینکه به سلامت بچه‌ها و دانش آموزان کمک می‌کند؛ می‌تواند ایجاد کارآفرینی کند.

جاهدی افزود: شاید آوردن لقمه سالم به مدرسه، برای برخی دانش آموزان نوعی بی کلاسی در مقابل خوراکی‌های شیک باشد؛ از همین رو، مادران می‌توانند غذا و خوراکی‌های سالم را در بسته بندی‌های شیک، به بوفه مدرسه بدهند.

وی گفت: این مشارکت مادران در تأمین غذای سالم بوفه مدارس، علاوه بر اینکه به سلامت فرزندان خود کمک می‌کند؛ می‌تواند منبع درآمدی برای آنها باشد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.