کد خبر : 92366
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
-

پیشرفت ۹۵ درصدی نخستین هتل ترازِ معلولان کشور در مشهد

پیشرفت ۹۵ درصدی نخستین هتل ترازِ معلولان کشور در مشهد
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی اولین هتل تراز معلولان کشور، گفت: امیدواریم این هتل به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش سورپرس، رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی اولین هتل تراز معلولان کشور، گفت: امیدواریم این هتل به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

این  هتل در زمین اهدایی شهرداری مشهد با مساحت ۹۱۸مترمربع در حال ساخت است. ضمن اینکه مدیریت‌شهری مشهد با صدور پروانه رایگان ساخت برای این مجموعه، همراهی شایان توجهی با خیران در تأمین هزینه‌های ساخت این هتل داشته است.

طبق وعده مدیریت‌شهری مشهد، هماهنگی‌هایی انجام شده است تا مسیر رفت‌وآمد و حمل‌ونقل افراد دارای معلولیت از پایانه‌های مسافربری مشهد تا هتل نیز مناسب‌سازی شود تا افراد دارای معلولیت همراه با خانواده‌هایشان به این مجموعه بیایند و به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شوند.

تاکنون مسئولان بهزیستی استان و کشور چندبار برای افتتاح رسمی این مجموعه در منطقه ثامن مشهد وعده داده‌اند، اما با توجه به اظهارات رئیس سازمان بهزیستی کشور و میزان پیشرفت این مجموعه، احتمالا این هتل تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیروز رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید یک‌ساعته از بخش‌های ساختمانی، فنی، زیرساخت‌های عمرانی، تأسیسات، واحد‌های اقامتی، سرویس‌های بهداشتی و همه واحد‌های ساختمانی این مجموعه، بر تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این مجموعه تأکید کرد.

قدردانی از همراهی مدیریت‌شهری

علی‌محمد قادری در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به میزان پیشرفت درخورتوجه این مجموعه، امیدواریم با تلاش مشترک بهزیستی و خیر محترم، این پروژه در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد. ضمن اینکه از شهرداری مشهد برای تأمین زمین، پروانه ساخت و همراهی در هزینه‌های ساخت قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: جامه عمل پوشاندن به آرزوی هزاران مددجویی که از سراسر کشور به زیارت مضجع امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند، کار بسیار بزرگ و مبارکی است که فقط پاداش آخرتی آن را جبران می‌کند.

قادری اضافه کرد: یک گروه مشترک از سوی خیران و نماینده سازمان بهزیستی، هزینه‌های باقی‌مانده را محاسبه و نحوه و میزان مشارکت بهزیستی را مشخص‌ می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئله امتیاز آب و برق مجموعه حل شده است و به‌زودی این امتیازات بهره‌برداری می‌شود.

اداره مجموعه به‌صورت هیئت‌امنایی با حضور خیران

قادری گفت: در هفته‌های آینده ساختار مدیریتی پروژه و اداره هتل را در بخش غیردولتی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا این مجموعه به شکل هیئت‌امنایی اداره شود و خیران کار را پیش ببرند که برای تأمین مالی نیازمند دولت نباشد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.