کد خبر : 135216
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
-

پیش‌بینی قیمت سکه از مسیر دلار

پیش‌بینی قیمت سکه از مسیر دلار
عده‌ای از معامله گران می‌گفتند شرط تداوم رشد قیمت سکه این است که دلار به سمت پله‌های میانی کانال ۴۹ هزار تومان حرکت کند. قیمت دلار در معاملات پشت خطی در مرز ۴۹ هزار تومان متوقف شده بود.

به گزارش سورپرس؛ بازار سکه امامی در هفته گذشته تحت تاثیر دو محرک صعودی مسیر رشد را دنبال کرد. هفته قبل قیمت طلای جهانی به پرواز در آمد و به سمت مرز ۱۹۷۰ دلار حرکت کرد، از سوی دیگر قیمت دلار مرز ۴۹ هزار تومان را فتح کرد.

آن طور که رسانه‌ها اعلام کرده اند قیمت هر قطعه سکه امامی در معاملات نقدی هفته گذشته جهش قابل ملاحظه‌ای را ثبت کرد و به مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

رشد قیمت‌ها در هفته قبل در حالی است که برخی از تحلیلگران بازار سکه تصور می‌کردند همزمان با دهه اول محرم و تعطیل شدن بازار طلا سطح تقاضا برای سکه امامی تا حدودی کمرنگ می‌شود.

در حال حاضر قیمت سکه امامی در مرز حساسی متوقف شده است به عقیده برخی از معامله گران در صورتی که این محدوده حفظ شود احتمال رسیدن تدریجی آن به نیمه کانال مذکور محتمل است.

با این حال عده‌ای دیگر می‌گفتند شرط تداوم رشد قیمت سکه این است که دلار به سمت پله‌های میانی کانال ۴۹هزار تومان حرکت کند. قیمت دلار در معاملات پشت خطی در مرز ۴۹ هزار تومان متوقف شده بود. این‌دسته می‌گفتند اگر نرخ دلار در روز جاری رشد معناداری را ثبت نکند مسیر صعودی سکه بازان تا حدودی ناهموار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.