کد خبر : 135164
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
-

پیش‌بینی قیمت دلار در بازار

پیش‌بینی قیمت دلار در بازار
قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب به یک قدمی کانال ۴۹ هزار تومان رسید.

به گزارش سورپرس؛ پس از رفت و آمد وزیر خارجه قطر به ایران و زمزمه‌های درباره احتمال آزادسازی ارز‌های بلوکه شده قیمت دلار روز گذشته نوسان صعودی را تجربه کرد و در معاملات پشت خطی دیشب به یک قدمی کانال ۴۹ هزار تومان رسید.

پیش بینی قیمت دلار امروز

عده از معامله گران می‌گفتند به نظر می‌رسد پیشنهاد‌ها در سفر وزیر خارجه قطر برای دو طرف راضی کننده نبوده و به همین دلیل بازار آرایش صعودی به خود گرفته است.

در شرایط فعلی عده‌ای از معامله گران باور دارند که دلار روند صعودی خود را به آرامی شروع کرده است. به گفته این دسته فقط در صورت عبور قیمت دلار از سطح مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان می‌شود گفت بازار به روند صعودی برگشته است.

یکسری‌ها باور دارند با تثبیت قیمت دلار بالای مقاومت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان این احتمال وجود دارد که به سمت ۴۹ هزار تومان حرکت کند. با این نگاه سد محکم مقاومتی در برابر افزایش قیمت دلار مرز روانی ۴۹ هزار و ۴۹ هزار و ۵۰ تومان خواهد بود.

برخی از تحلیلگران اقتصادی می‌گفتند اگر قیمت دلار از این سطح نیز عبور کند جرأت خریداران برای دلار بیشتر خواهد شد و امکان پیش‌روی قیمت در این کانال وجود دارد. در غیر این صورت یعنی اگر قیمت دلار در شکستن ۴۹ هزار تومان ناکام باشد نرخ به سمت حمایت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد رفت. معامله‌گران می‌گویند ادامه روند به این مرز بستگی دارد اگر حفظ شود دلار دوباره بالایی می‌دهد و اگر ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان از دست برود حمایت بعدی ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.