کد خبر : 12743
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
-

هفته بیستم لیگ برتر؛

تراکتور، سایپا را زیر گرفت/ شگفتی‌سازی شاهین ادامه دارد

تراکتور، سایپا را زیر گرفت/ شگفتی‌سازی شاهین ادامه دارد

تیم فوتبال تراکتور با پیروزی برابر سایپا توانست به صورت موقت جای سپاهان را در رده دوم جدول بگیرد.

به گزارش سورپرس، از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر، تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام و در حضور بیش از ۳ هزار هوادار و در هوایی بسیار سرد میزبان تیم فوتبال سایپا بود که شاگردان ساکت الهامی توانستند با نتیجه ۳ بر یک میهمان خود را شکست دهند.

در این بازی ابتدا محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم سایپا از روی نقطه پنالتی تیم میهمان را پیش انداخت. تراکتوری ها در دقایق ۱۶، ۱۸ و ۲۸ توسط اشکان دژآگه، احسان حاج صفی و رضا اسدی به گل رسیدند تا نتیجه نهایی بازی ۳ بر یک به سود تراکتور شود.

با این نتیجه تراکتوری ها ۳۷ امتیازی شده و به صورت موقت جای سپاهان را در رده دوم جدول گرفتند و سایپا تهران نیز ۱۹ امتیازی باقی ماند.

همچنین پیکان که به دلیل نتایج ضعیف به تازگی ویسی را جانشین فرکی کرده، برای اولین بار در طول این فصل به قعر جدول سقوط کرد تا حالا جدی تر از گذشته خطر سقوط را احساس کند. شاگردان ویسی در خانه خود مقابل فولاد تن به شکست ۲ بر یک دادند و باتوجه به پیروزی دو تیم انتهای جدولی گل گهر و شاهین بوشهر، به انتهای جدول سقوط کردند.

شاهین بوشهر در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش، میهمانش ماشین سازی را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد که این سومین پیروزی متوالی این تیم بوشهری بود. شاهینی ها از ۴ بازی آخرشان ۱۰ امتیاز گرفته اند تا بعد از مدتها آخرین تیم جدول رده بندی نباشند.

گل گهر هم امروز یکبار دیگر به پیروزی رسید و این بار صنعت نفت در آبادان مغلوب این تیم شد تا شاگردان جلالی به لطف این پیروزی بالاتر از شاهین و پیکان قرار گرفته و از جمع دو تیم پایین جدول جدا شوند.

صنعت نفت که ضعیف ترین تیم در نیم فصل دوم است، امروز یکبار دیگر تن به شکست داد. این ششمین شکست تیم صنعت، چهارمین شکست در نیم فصل دوم و دومین شکست خانگی این فصل آنها بود. جدایی اسکوچیچ از این تیم و رفتن به تیم ملی بزرگترین لطمه را به تیم آبادانی زده است.

در تنها بازی بدون گل امروز دو تیم نساجی و پارس جنوبی در قائم شهر به میدان رفتند و در حالی که بازی دو تیم تحت تاثیر باران شدید بود، هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این تنها بازی بدون گل و تنها بازی مساوی امروز باشد.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.