کد خبر : 112358
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
-

پیام تسلیت مهرداد عظیمی به مناسبت درگذشت دکتر آذر

پیام تسلیت مهرداد عظیمی به مناسبت درگذشت دکتر آذر
دکتر مهــرداد عظيــمي مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي گروه صنايع پتروشيمي خليـج فـارس درگذشت رئیس سابق مرکز آمار ایران و دیوان محاسبات کشور را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس در متن دکتر عظیمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انالله و انا الیه راجعون”

◼️درگذشت ناباورانه نخبه علمی و اجرایی “زنده یاد پروفسور عادل آذر” در باورمان نمی گنجد؛ فرهیخته ای گرانقدر که هم در سنگر علم و هم در عرصه سیاست، نامی ماندگار از خود به جای گذاشت.

◼️وی نماد اراده و ایمان بود؛در مناصب مختلف اجرایی در سطوح عالی کشور نقش آفرینی می کرد و منشأ خدمات صادقانه به این مرز و بوم شد و با انتخاب به عنوان دانشمند برجسته جهان اسلام، نشان داد که می توان از دل محرومیت و از یک شهرستان مرزی، به مرکز و نقطه کانونی معادلات علمی وسیاسی کشور رسید.

◼️در چهارگوشه ایران اسلامی، اساتید و مدیرانی مشغول خدمت هستند که شاگردی پروفسور آذر در روزگاران دور و نزدیک را افتخار خود می دانند،افسوس که روزگار، گل های خوش رنگ دیار و سرزمین مان را دستچین می کند و ما را اینگونه در غمی جانکاه قرار می دهد.

◼️ضایعه اسفناک درگذشت شادروان “پروفسور عادل آذر” یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس،استاد مبرز دانشگاه، نماینده فقید استان ایلام در مجلس هفتم، رئیس سابق مرکز آمار و دیوان محاسبات کشور و …را به مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان و زادگاهش دهلران نخبه پرور و نیز جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می نمایم.

◼️از خداوند متعال، علو درجات برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

◼️مهــرداد عظیــمی
مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی گروه صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.