کد خبر : 121616
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
-

پویش “یلدای مهربانی” برای مددجویان بهزیستی همدان راه اندازی شد

پویش “یلدای مهربانی” برای مددجویان بهزیستی همدان راه اندازی شد
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پویش یلدای مهربانی در راستای حمایت از مددجویان نیازمند زیرپوشش بهزیستی استان برای تهیه سبد معیشتی یلدا راه اندازی شد.

به گزارش سورپرس، یاسر عزیزی سعید، معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویش “یلدای مهربانی” با هدف مشارکت جمعی، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی در استان‌ همدان اجرا می‌شود.

وی افزود: خیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان همدان اهدا کنند.

عزیزی سعید ادامه داد: مراکز دولتی بهزیستی و موسسات خیریه نیز آماده دریافت کمک های غیرنقدی نیز شامل انواع لوازم بازی کودکان، پوشاک و البسه گرم زمستانی و آجیل شب یلدا است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: با فرا رسیدن ” شب یلدا ” این سنت دیرینه ایرانی، خانواده ها دور هم جمع شده و “صله رحم” که از سنت های مورد تاکید اسلام است را به جا می آورند که برای برقراری این سنت، بزرگان فامیل و اقوام نقش بسزایی دارند.

پویش “یلدای مهربانی” برای مددجویان بهزیستی همدان راه اندازی شد

شب یَلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است و در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کره شمالی که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.