کد خبر : 110248
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

پویش مردمی معرفی و تجلیل از صاحب خانه‌ی بهشتی برگزار می‌شود

پویش مردمی معرفی و تجلیل از صاحب خانه‌ی بهشتی برگزار می‌شود
فرهنگسرای کار و تعاون به منظور بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات احسان و اکرام،امید به آینده، مشارکت،شادابی و نشاط اجتماعی پویش مردمی «صاحب‌خانه ی بهشتی» را برگزار می کند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود: این روزها ویروس تحریم، احتکار و گران فروشی دست در دست هم داده‌اند تا روزگار را برکام مردم کشورمان تلخ کنند، بازار مسکن نیز در سخت‌ترین وضعیت خودش قرار گرفته است.

وی گفت: وضعیت پیچیده اقتصادی کشور، واحد‌های خالی بی شماری که از آن‌ها استفاده نمی‌شود و اجاره هم داده نمی‌شوند، کم رغبت شدن انبوه سازان به ساخت واحد‌های جدید، کمبود مسکن و غیره همگی دست به دست هم داده و یک جهش سرسام آور در قیمت‌های مسکن را پدید آورده‌اند.

حشمتی گفت: فرهنگسرای کار و تعاون به منظور بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات احسان و اکرام، امید به آینده، مشارکت،شادابی و نشاط اجتماعی پویش مردمی #صاحب‌خانه‌ی_ بهشتی را برگزار می کند. بیاییم مهرورزیدن و مهربانی‌ها را بیشتر کنیم؛ هرکس به ‌اندازه‌ای که می‌تواند و از دستش ساخته است نگاه مهربان‌تری به زیردستان داشته باشد. بالارفتن اجاره‌خانه‌ها خیلی‌ها را درمانده و سردرگم کرده است. با اندکی مهربانی و از خودگذشتگی می‌توان به وقت نیاز ایثار کرد.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون همچنین گفت: در این پویش از شهروندان درخواست می شود #صاحب¬خانه¬ی بهشتی را به ما معرفی کنند صاحب خانه هایی که هوای مستاجران خود را دارند و قراردادهای خود را بدون اضافه کردن مبالغ سنگین تمدید کرده اند صاحب خانه‌هایی که فقط پول برایشان مهم نیست.

حشمتی همچنین گفت: مخاطبان پویش می توانند تا ۲۲ شهریورماه اسامی صاحب- خانه-های منصف را به انضمام نام و نام خانوادگی مالک، تلفن تماس، میزان اجاره سال ۱۴۰۰, میزان اجاره سال ۱۴۰۱ و یا تصاویر قرارداد اجاره خود از طریق واتساب به شماره۰۹۱۲۳۰۰۵۰۶۱ ارسال و یا ضمن اشتراک پوستر #صاحب-خانه-ی-بهشتی در صفحه مجازی خود و معرفی صاحب خانه منصف با تگ نمودن صفحه فرهنگسرا به آدرسfarhangsara_kar @در این پویش شرکت نمایند.

 

لازم به ذکر است اطلاعات ارسالی به صورت محرمانه نزد این مجموعه باقی خواهد ماند و پس از بررسی، از صاحب خانه های بهشتی تقدیر به عمل خواهد آمد. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.