کد خبر : 62778
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
-

پورشیب در فینال لیگ جهانی کاراته

پورشیب در فینال لیگ جهانی کاراته
در ادامه روز دوم از اولين مرحله ليگ‌جهاني کاراته وان در سال ۲۰۲۱، ذبيح‌الله پورشيب کاپيتان تيم ملي کاراته ايران با برتري مقابل تمامي رقباي خود فيناليست شد.

به گزارش سورپرس؛ دومین روز از  اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۱، امروز(شنبه- ۲۳ اسفندماه) در استانبول ترکیه پیگیری شد و ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی صعود کرد.

پورشیب برای حضور در دیدار نهایی وزن ۸۴- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست،  به مصاف دانیل جورجی از مجارستان رفت و مقتدرانه و با نتیجه ۶ بر یک از سد حریف خود عبور کرد. او در مرحله سوم با نتیجه یک بر صفر ولید دگالی از بلژیک را شکست داد.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در دور چهارم نیز مقابل میشل مارتینا ، قهرمان امیدهای جهان در سال ۲۰۱۷ و قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۸ از ایتالیا به برتری یک بر صفر دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.  ایوان کویچ قهرمان جهان و دارنده مدال برنز اروپا از کرواسی حریف پورشیب در دیدار نیمه‌نهایی بود که این دیدار پس از تساوی ۲-۲ با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) به صعود نماینده کشورمان خاتمه یافت.

پورشیب برای کسب نشان طلا، فردا(یکشنبه- ۲۴ اسفندماه) به مصاف دانیل یولداشف نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۷ از قزاقستان خواهد رفت.

در رقابت‌های صبح امروز و در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان نیز، رزیتا علیپور فینالیست شد و شیما آل‌سعدی به دیدار رده‌بندی راه یافت.

روز گذشته نیز علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان به دیدار رده‌بندی رسیده بودند.
تمامی مسابقات نهایی و رده‌بندی، فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.