کد خبر : 62943
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
-

پورشیب و گنج‌زاده طلایی شدند

پورشیب و گنج‌زاده طلایی شدند
پورشيب و گنج‌زاده مدال طلاي مسابقات کاراته وان استانبول را از آن خود کردند.

به گزارش سورپرس؛ اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول طی روز های ۲۲ تا ۲۴ اسفند ماه در استانبول در حال برگزاری بود که در آن  هفت نماینده کشورمان موفق شدند به مرحله نهایی و رده بندی صعود کنند.

نماینده کشور قزاقستان به دلیل مصدومیت نتوانست امروز در فینال کاراته وان استانبول به روی تاتامی برود. غیبت “یولداشف” کاراته کای قزاقستانی در دیدار فینال وزن ۸۴- موجب شد که ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان عنوان قهرمانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد. این نخستین طلای تیم ملی کاراته در استانبول بود.

نماینده کاراته کشورمان در وزن ۸۴- در استانبول به ترتیب برابر دانیل جورجی از مجارستان، ولید دقالی از بلژیک، میشل مارتینا از ایتالیا و ایوان کویچ از کرواسی به برتری رسید تا جواز حضور در فینال کاراته وان استانبول را بدست آورد.

در ادامه نیز سجاد گنج زاده مدال طلای کومیته وزن ۸۴+ کیلوگرم آقایان را در لیگ جهانی کاراته وان استانبول تصاحب کرد. سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم آقایان حریفانی از مصر، بلژیک، بلاروس و گرجستان را از سر راه برداشت تا در این دوره از مسابقات فینالیست شود.

گنج زاده در فینال مقابل رضوان تالیبوف از اکراین موفق شد با نتیجه هفت بر صفر پیروز شود و دومین مدال طلای ایران را در لیگ جهانی کاراته وان استانبول کسب کند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.