کد خبر : 137228
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
-

پوتین: روسیه شکست‌ناپذیر بوده و هست

پوتین: روسیه شکست‌ناپذیر بوده و هست
رئیس‌ جمهور روسیه امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در این کشور در سخنانی گفت: روسیه شکست‌ناپذیر بوده و است.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه امروز جمعه در سخنانی خطاب به دانش آموزان به مناسبت روز دانش (آغاز سال تحصیلی در روسیه) اعلام کرد: روسیه کاملاً شکست ناپذیر بود و هست.

به گزارش وبگه اینتل ریپابلیک، رئیس‌ جمهور روسیه در این ارتباط ادامه داد: شکست دادن مردمی با طرز فکری که روس ها دارند غیرممکن است.

خبرگزاری تاس در این خصوص به نقل از رئیس‌ جمهور روسیه اعلام کرد: من فهمیدم که چرا ما در جنگ بزرگ میهنی پیروز شدیم: شکست دادن چنین مردمی با چنین طرز فکری غیرممکن است. ما کاملاً شکست ناپذیر بودیم. و اکنون ما چنین هستیم.

وی پیشتر نیز در خرداد ماه سال جاری با خانواده هایی که نشان افتخار والدین را دریافت کردند، دیدار کرده و گفته بود: بله، هیچ شکی نیست که روسیه پیروز خواهد شد. درست است. هیچ شکی در این باره نیست.

پوتین: روسیه شکست‌ناپذیر بوده و است

پوتین پیشتر هم در سخنانی تصریح کرده بود: پیروزی روسیه اجتناب ناپذیر است. برای نئونازی خطاب کردن رژیم کی یف دلایل مختلفی داریم و به ارتش و افرادی که خود را بخشی از فرهنگ روسیه می‌دانند، کمک می‌کنیم. نبرد در دونباس از سال ۲۰۱۴ متوقف نشده است، هر کاری که روسیه امروز انجام می‌ دهد تلاشی برای پایان دادن به جنگ است. پیروزی مسکو حتمی است. این امر بر چند چیز استوار است: اتحاد و انسجام روسیه و به طور کلی مردم چند ملیتی روسیه؛ شجاعت و دلاوری مبارزان ما در چارچوب یک عملیات ویژه و در خط مقدم و البته کار جمعی نظامی- صنعتی. تحریم‌های غرب علیه بخش انرژی این کشور، نتوانسته مانع جدی در مسیر صادرات نفت و گاز این کشور ایجاد کند. تولید نفت در روسیه ۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.