کد خبر : 108234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
-

«پریزاد سیف» از قول «سعید پورصمیمی» گفت که تعرض را قبول دارد

«پریزاد سیف» از قول «سعید پورصمیمی» گفت که تعرض را قبول دارد
طبق صحبت های پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر سعید پورصمیمی در حال جمع آوری مدارک برای شکایت از خانم کتایون ریاحی است و گفته است که خانم کتایون ریاحی برای دیده شدن دست به چنین اقدامی زده است.

به گزارش سورپرس، پریزاد سیف کارگردان تئاتر درباره ی اتهامی که کتایون ریاحی به سعید پورصمیمی وارد کرده است گفت: سعید پور صمیمی موبایل هم ندارد و قرار شده است به محض بازگشت از فرانسه به ایران علیه خانم ریاحی طرح شکایت بکند.

وی در ادامه گفت: خانم ریاحی نوشته است که سعید پورصمیمی به او تعرض کرده است اما نگفته است معنای تعرض چیست.

او گفت: در زمانی که آقای  داوود رشیدی رییس خانه ی سینما بودند آقای پور صمیمی داور خانه ی سینما بودند و در آن زمان گزارشات بسیاری از یک سریال که اسم نمیبرم به خانه ی سینما میرسد…او (سعید پورصمیمی) این خانم را میخواهد و به او میگوید این مسائل باید در درون خانه ی سینما حل شود و جای دیگری واگویه نشود. آقای رشیدی و پورصمیمی تشریف داشتند. ایشان تنها کاری که میکنند فقط عضویت خانم کتایون ریاحی را از خانه ی سینما موقتا لغو میکنند و در واقع ایشان را اخراج میکنند.

سیف ادامه داد : آیا در اتاقی که آقای داوود رشیدی حضور داشتند ایشان از موقعیتش استفاده کرده و به خانم ریاحی تعرض کرده است؟ کلمات بار معنایی قضایی دارد.. . ایشان با هوشمندی تمام کلمه ی تجاوز را به کار نبرده کلمه ی آزار جنسی و خشونت جنسی را به کار نبرده اما در مورد تعرض هم توضیی نداده است چون مخاطب عام فضای مجازی وقتی پستی به «می تو» ارجاع میشود، تعرض را تجاوز میبینند. آقای پورصمیمی به من گفتند اگر اخراج این خانم معنایش تعرض است پس من تعرض کردم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.