کد خبر : 23015
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
-

پرگار پس از ماه رمضان هر شب از شبکه یک سیما

پرگار پس از ماه رمضان هر شب از شبکه یک سیما
مجموعه خانوادگی و ملودرام "پرگار" از سه شنبه ۶ خرداد روی آنتن می‌رود.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شبکه یک،  سریال “پرگار” با قصه ای  اجتماعی درباره روابط  خانوادگی ، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است.  شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب ، برای ایجاد تنوع  ژانر نمایشی ، اینبار  سراغ سریالی ملودرام با قصه ای اجتماعی رفته است.
سریال پرگار ، قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می کند که مقطعی از روزگار ، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته  ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.
این مجموعه نمایشی از سه شنبه ۶ خرداد هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می شود. پنج شنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می رود . پیش از این قرار بود مجموعه پرگار در اواخر بهمن ماه پخش شود که بعلت برنامه های انتخاباتی شبکه یک ، پخش آن به پس از ماه مبارک موکول شد .
مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی ، بهرنگ علوی ، بابک کریمی ، فریبا جدیکار، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پور رحمانی،  زهره نعیمی و… از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
سریال “پرگار” به تهیه‌کنندگی امیر پور رحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.