کد خبر : 136558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
-

پرسپولیس مهاجم می‌دهد، هافبک می‌گیرد!

پرسپولیس مهاجم می‌دهد، هافبک می‌گیرد!
پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است، اما مهدی عبدی را قرض می‌دهد تا احتمالا یاسین سلمانی را به لیست خود اضافه کند.

به گزارش سورپرس؛ پرسپولیس بیشترین و بهترین هافبک‌های ایران را دارد اما در آستانه توافق با یاسین سلمانی است و عجیب اینکه مهدی عبدی را هم می‌فروشد! در حالی که به زعم تمام کارشناسان پرسپولیس کمبود مهاجم گلزن دارد و در آسیا هم هست، پرسپولیسی‌ها مهدی عبدی را رد کردند و در حال توافق با یاسین سلمانی هستند! این در حالی است که نفراتی چون امید عالیشاه و محمد عمری به دلیل ترافیک وحشتناک در خط میانی پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شوند و تازه گل‌محمدی همچنان نیم‌نگاهی هم به عزت‌اللهی دارد و خیلی‌ها می‌گویند شاید نیم‌فصل او را جذب کند.

بازیکنی با کیفیت محمد عمری که فصل گذشته توانایی‌های خود را نشان داد امسال در هر تیمی بود فیکس بازی می‌کرد اما در پرسپولیس نیمکت‌نشین شده است. در چنین شرایطی باید پرسید یاسین سلمانی قرار است کجا بازی کند؟ یک احتمال این است که یحیی با ۵، ۶ هافبک و یک مهاجم بازی کند. از طرفی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم هست و به هر حال احتمال جدایی میلاد سرلک هم وجود دارد. پست اصلی یاسین سلمانی هافبک نفوذی و پشت سر مهاجم است؛ جایی که الان سروش رفیعی (البته کمی عقب‌تر) بازی می‌کند. شاید هم یحیی می‌خواهد ذخیره خوبی برای سروش داشته باشد و حتی شاید یاسین سلمانی بتواند با نمایش خوب خود سروش را نیمکت‌نشین کند اما به هر حال تجربه ثابت کرده سپاهان بازیکنان خوب خود را از دست نمی‌دهد.

در مورد یاسین سلمانی حتماً می‌دانید که نکونام هم او را می‌خواست و البته این بازیکن مدعی شده بود قصد حضور در فوتبال قطر را دارد.
با جدایی مهدی عبدی و با وجود جذب یاسین سلمانی، پرسپولیس حتماً باید یک مهاجم دیگر بخرد. حتی اگر بپذیریم امثال وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری و… توانایی بازی در خط حمله را دارند باز هم پرسپولیس مهاجم کلاسیک و تمام‌کننده می‌خواهد و خیلی بعید به نظر می‌رسد گل‌محمدی از این مسئله مهم غافل باشد. فراموش نکنیم که رقبای پرسپولیس در آسیا همه مهاجمان بزرگی دارند و به هر حال برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس نیاز به گلزن و گل زدن دارد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.