کد خبر : 11744
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
-

کلهر:

پرسپولیس را قهرمان این فصل بدانید

پرسپولیس را قهرمان این فصل بدانید
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این روندی که پرسپولیس دارد مطمئن هستم باردیگر قهرمان لیگ برتر می‌شود.

به گزارش سورپرس، محمود کلهر در مورد شهرآورد پایتخت اظهارداشت: بازی خیلی خوبی را از هر ۲ تیم مشاهده کردیم چرا که کمترین تنش و حاشیه را داشت. بازیکنان تاکتیک‌های مربیان را به خوبی اجرا کردند و بازی تماشایی را رقم زدند. تیم پرسپولیس در نیمه دوم با تعویض‌های یحیی گل‌محمدی بازی مالکانه داشت و توانست ۲بار به بازی برگردد و حتی اگر بازی ادامه داشت می‌توانست به برد برسد.

وی تصریح کرد: به نظر من احمد نوراللهی با دوندگی که داشت جنگ میانه میدان را به نفع پرسپولیس کرده بود و بهترین بازیکن پرسپولیس بود. البته علی علیپور و بشار رسن هم خیلی در این بازی به پرسپولیس کمک کردند. درتیم استقلال هم مهدی قائدی و ارسلان مطهری همدیگر را به خوبی پیدا می‌کردند و زهردار بودند.

کلهر در مورد داوری این دیدار افزود: داوری این مسابقه بسیار خوب بود و بیژن حیدری توانست این بازی را بسیار خوب اداره کند و بر سر هر صحنه حاضر شود. البته مربیان و هواداران هر دو تیم به داور کمک کردند که بتواند با آرامش بیشتری بازی را قضاوت کند و اکثر کارشناسان هم به این داوری نمره قبولی دادند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده‌است و من شک ندارم پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود. دراین هفته تیم سپاهان هم مساوی کرده و اختلاف امتیاز ما با این تیم حفظ شده‌است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس باید در بازی های آینده مانند این چند وقت اخیر به صورت کامل از حاشیه دور باشد تا بتواند با تمرکز بیشتر به مصاف حریفان برود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.