کد خبر : 53066
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
-

کارشناس فوتبال؛

پرسپولیس ازلحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده است

پرسپولیس ازلحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده است
علی لطیفی، کارشناس فوتبال در مورد شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس و دربی پیش رو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سورپرس؛ علی لطیفی، کارشناس فوتبال کشورمان در مورد شرایط فعلی سرخابی‌های پایتخت گفت: استقلال پر مهره‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال است و در هر پست ۳ بازیکن دارد. همین مسئله دست محمود فکری را برای تعویض یا ارنج تیم باز میگذارد. انتقاداتی به کادر فنی آبی پوشان وارد شده بود، اما استقلال در این چند بازی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده و در حال حاضر صدرنشین است و شرایط آرمانی دارد.

او در ادامه افزود: پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده است؛ چون هنوز در فکر باخت در فینال آسیا است و باید آن بازی را به دست فراموشی بسپارد. پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل سپاهان در خط حمله زهردار نبود. نداشتن یک هافبک خلاق مثل بشار رسن نیز مزید بر علت شده است. پرسپولیس ۴ سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است، اما آن قهرمانی‌ها متعلق به تیم برانکو بود. یحیی گل محمدی در ادامه فصل با توجه به شرایط فعلی کار سختی را پیش رو دارد.

او در مورد دربی پیش رو گفت: مسابقه دربی ربطی به شرایط جدول ندارد. بعضی مواقع پیش آمده تیمی که در صدر جدول بوده است، در دربی دچار مشکل شده و بازی را به رقیب خود باخته است. استقلال و پرسپولیس در وهله اول باید از لحاظ روحی و روانی به خوبی ریکاوری شوند و این بستگی به سرمربیان ۲ تیم دارد که چقدر بتوانند در این امر موفق باشند. چه استقلال و چه پرسپولیس، اگر در این مسابقه به پیروزی برسند شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.