کد خبر : 114492
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

پایش سلامتی کودکان کار و کم بضاعت شمال تهران در روز پزشک

پایش سلامتی کودکان کار و کم بضاعت شمال تهران در روز پزشک
اردوی جهادی تیم پزشکی با حضور پزشکان خیر اقدام به پایش سلامتی کودکان کار و کم بضاعت شمال تهران به مناسبت روز پزشک در سرای محله جماران کرد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با حضور در برنامه روز پزشک و چکاپ سلامتی کودکان کار و کم بضاعت محلات شمال تهران گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران و تبدیل شدن این نهاد خدماتی به مجموعه عظیم اجتماعی و فرهنگی، مقوله سلامت در سر لوحه ماموریت ها و برنامه های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است و در این راستا شاهد فعالیت خانه های سلامت و کانون پزشکان خیر در محلات شمال تهران هستیم.

حاجوی ضمن تقدیر از زحمات پزشکان خیر در کمک رسانی به کودکان آسیب دیده و چکاپ سلامتی آنها تصریح کرد: لازمه ی  برخورداری از شهری سالم داشتن محلات سالم و رسیدن به این مهم نیز منوط به داشتن کودکان، افراد و خانواده های سالم است و تحقق مجموعه این اهداف با مشارکت شهروندان و پزشکان میسر می شود.

حامد عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز در این برنامه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ پزشک در خانه های سلامت منطقه مشغول همکاری و ارائه مشاوره های پزشکی، آموزش ، اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از بیماریها و… به شهروندان هستند و امروز نیز کودکان کم بضاعت مورد غربالگری قرار گرفته و خدمات درمانی به صورت رایگان برایشان انجام و پرونده سلامت تشکیل شد.

پایش سلامتی کودکان کار و کم‌بضاعت شمال تهران در روز پزشک

گفتنی است از اقدامات اجرا شده در این برنامه ویزیت پزشکی، ویزیت دندانپزشکی، ویزیت تغذیه، ویزیت پوست و مو، ویزیت ارتوپد، مشاوره روانشناسی و تقدیر از پزشکان بود که به همت اداره سلامت، اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه ۴ و خانه سلامت سرای محله دزاشیب انجام شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.