کد خبر : 113331
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
-

پایان پاراشنای قونیه؛ قهرمانی مردان ایران

پایان پاراشنای قونیه؛ قهرمانی مردان ایران
رقابت‌های پارا شنا یا شنای معلولان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی ۲۰۲۱ در قونیه ترکیه پایان یافت.

به گزارش سورپرس، نتایج مسابقات به این شرح است:

۱۵۰ متر مختلط انفرادی:

محمد امیر کریم زاده با زمان ۳:۵۶:۹۸ دقیقه به مدال طلا رسید و علی امینی با ۵:۱۶:۴۹ دقیقه سوم شد. در این ماده سه شرکت کننده حضور داشتند.
۱۰۰ متر آزاد:

سینا ضیغمی نژاد با زمان ۵۷:۶۳ ثانیه به مقام دوم و شاهین ایزدیار با ۵۸:۴۵ ثانیه به مقام سوم رسیدند و ابوالفضل ظریف با ۱:۰۳:۳۶ دقیقه چهارم شد.

– در این دوره همچنین در ۱۰۰ متر پروانه سینا ضیغمی نژاد مدال نقره و ابوالفضل ظریف پنجم شدند و در دور مقدماتی شاهین ایزدیار هفتم شد. در ماده ۵۰ متر پروانه علی امینی پنجم شد و محمد کریم زاده امتیازی کسب نکرد و در ۴۰۰ متر آزاد سینا ضیغمی نژاد مدال طلا و شاهین ایزدیار مدال نقره گرفتند و ابوالفضل ظریف چهارم شد. در ماده ۲۰۰ متر مختلط شاهین ایزدیار دوم و سینا ضیغمی‌نژاد سوم شدند و در ۲۰۰ متر آزاد محمد کریم زاده به مدال برنز رسید. در ماده ۱۰۰ متر قورباغه شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در ماده ۵۰ متر آزاد شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد مدال طلا و نقره به دست آوردند. در ماده ۵۰ متر کرال پشت، محمد کریم زاده پنجم و علی امینی ششم شدند و در ۱۰۰ متر کرال پشت شاهین ایزدیار به مقام قهرمانی رسید، ابوالفضل ظریف مدال برنز گرفت و سینا ضیغمی‌نژاد ششم شد.

رده بندی پایانی مدال‌ها: (مجموع مردان و زنان)
۱- ترکیه ۱۲ طلا ۹ نقره ۸ برنز
۲- ایران ۵، ۶، ۴،
۳- اوگاندا ۲، ۳، ۱،
۴- ازبکستان ۲، ۲، ۲
– در رقابت‌های پاراشنا ۵ کشور مدال کسب کردند. در بخش مردان تیم ایران با ۵ طلا ۶ نقره و ۴ برنز قهرمان، ترکیه با ۴ طلا ۳ نقره و ۳ برنز دوم و ازبکستان با ۲ طلا ۲ نقره و ۲ برنز سوم شدند.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.