کد خبر : 117468
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
-

با پیگیری یک مؤسسه ایتام انجام شد؛

پایان فراق ۱۱ ساله/ بازگشت «شهاب» به آغوش خانواده

پایان فراق ۱۱ ساله/ بازگشت «شهاب» به آغوش خانواده
 نوجوان ۱۱ ساله تحت پوشش یک مؤسسه یتیم خانه تایباد به آغوش گرم خانواده خود در شهرستان یکه سعود استان خراسان شمالی بازگشت.
به گزارش سورپرس به نقل از مهر، با پیگیری یک مؤسسه یتیم خانه در تایباد خانواده یکی از نوجوانان تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان یکه سعود استان خراسان شمالی شناسایی و طی مراسمی با حضور امام جمعه اهل سنت شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان تایباد و همچنین امام جمعه و جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار یکه سعود پس از یازده سال دوری به آغوش گرم‌خانواده خود بازگشت.
مدیر مؤسسه نگهداری ایتام در گفتگویی اظهار کرد: شهاب یازده سال پیش و در سن شش ماهگی از خانواده خود دور افتاده بود و در این مدت تحت سرپرستی بهزیستی خراسان رضوی قرار داشت تا اینکه هشت ماه قبل به مجموعه نگهداری اکسیر منتقل شد و از آن زمان همکاران ما در مؤسسه نگهداری ایتام اکسیر پیگیر شناسایی خانواده او بودند.
رضا اکسیر افزود: خوشبختانه با ارتباط با شورای شهر و شهرداری یکه سعود توانستیم با خانواده شهاب ارتباط برقرار کنیم و در نهایت پس از انجام تشریفات لازم امروز (یکشنبه ۱۷ مهر) تحویل خانواده خود شد.
شهردار یکه سعود نیز عنوان کرد: سه ماه قبل بود که از مؤسسه اکسیر با یکی از اعضای شورای شهر تماس گرفته شد و پس از آن با بنده ارتباط گرفتند و مشخصات اولیه را اعلام کردند. با برقراری اولین ارتباط سایتی برای شناسایی این نوجوان طراحی شد و خوشبختانه بعد از دو ماه توانستیم خانواده شهاب را شناسایی کنیم.
 پایان فراق ۱۱ ساله/ بازگشت «شهاب» به آغوش خانواده
حسین حسنی اضافه کرد: خانواده شهاب از دو ماهگی فرزند را ندیده بود و دلتنگی شدیدی برای به آغوش گرفتن عزیزشان را از اولین ارتباط تصویری داشتند تا اینکه امروز این فرصت فراهم شد و توانستیم در سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) این عزیزان را بهم برسانیم.
انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.