کد خبر : 135835
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
-

پاسخ گل‌محمدی به شایعه پایان داد

پاسخ گل‌محمدی به شایعه پایان داد
گل محمدی سرمربی پرسپولیس پاسخ قاطعانه‌ای به شایعه بازگشت عیسی آل کثیر داد و به شایعات پایان داد: تا یحیی هست این بازیکن رنگ پیراهن پرسپولیس را نمی‌بیند!

به گزارش سورپرس؛ عیسی آل‌کثیر بعد از یک مصدومیت طولانی درحالی دوباره به پرسپولیس برگشت و با این تیم قهرمان شد که کم کم داشت فراموش می‌شد و خیلی‌ها او را از یاد برده بودند. عیسی با وجود اینکه کیفیت خوبی داشت و گل‌های مهمی هم برای پرسپولیس به ثمر رساند، ولی در اکثر زمان حضورش در پرسپولیس یا محروم بود و یا مصدوم. با این حال یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس فرصت دوباره‌ای به این بازیکن بالای ۳۰ سال دادند و به نوعی دست او را گرفتند.

یحیی کم کم به این بازیکن میدان داد تا به شرایط بازی برسد و آل‌کثیر هم جواب محبت یحیی و باشگاه پرسپولیس را با گلش در دربی داد. قرارداد آل‌کثیر با پرسپولیس در انتهای فصل قبل به پایان رسید. نام عیسی در لیست تمدیدی‌های یحیی گل محمدی قرار داشت و یحیی روی آل‌کثیر برای فصل پیش رو خیلی حساب باز کرده بود. عیسی چند بار با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرد، ولی آنقدر مبلغ پیشنهادی‌اش بالا بود که مدیران پرسپولیس اعلام کردند تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند به بازیکن ۳۴ ساله که مصدومیت‌های طولانی هم داشته چنین پولی بدهند. آل‌کثیر هم بعد از عدم توافق با پرسپولیس راهی سپاهان شد و پول خوبی از این باشگاه دریافت کرد.

با این حال طی ۴۸ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن این بازیکن و بازگشت او به پرسپولیس مطرح شد. شایعه‌ای که البته با پاسخ قاطعانه یحیی گل محمدی همراه بود و سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال به صراحت اعلام کرد حاضر نیست بازیکن مازاد یک باشگاه دیگر را به خدمت بگیرد. اینکه خبر جدایی عیسی از سپاهان چقدر جدی هست، مشخص نیست. با این حال پاسخی که یحیی به این موضوع داد نشان می‌دهد که تا وقتی گل محمدی در پرسپولیس حضور دارد، خبری از بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس نخواهد بود و این بازیکن برای یحیی تمام شده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.