کد خبر : 135809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
-

ویژه برنامه رستا در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار شد

ویژه برنامه رستا در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار شد
نشست گفتگو محور رستا با موضوع خودشناسی ویژه گروه سنی نوجوانان دختر 17 مردادماه در فرهنگ سرای کار و تعاون برگزار شد.

به گزارش سورپرس   زینب وردی نظری؛ ویژه برنامه رستا نشست خود شناسی با حضور محبوبه صالح نیا، روانشناس ۱۷ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات فرهنگسرای کار و تعاون برگزار شد.

در ابتدای این نشست محبوبه صالح نیا روانشناس، به مسائل نوجوانان در مورد مفهوم خودشناسی پرداخت و گفت: هر کسی طبق شناخت و تصوّری که از خود دارد، مسیر زندگی خود را مشخص کرده و به آن ادامه می دهد. به همین دلیل هم شناخت و درکی که بچه ها از خودشان به دست آورده اند بیشتر از هر چیز دیگری در زندگی آنها اثرگذار خواهد بود.

هدف این نشست این است که به نوجوانان نشان دهیم مسائل زیاد و مهمی هستند که درباره خودشان نمی دانند، و با استفاده از روش های ساده ای که در این نشست به گفتگومی پردازیم، می توانند به شناخت بیشتر و عمیق تری از خود دست پیدا نمایند. در حقیقت با آشنایی با همین نکات کوچک و ساده، دید کلی خودشناسی نوجوانان به اندازه قابل توجّهی افزایش یافته و همین موضوع باعث می شود، برای تصمیماتی که در امور تحصیلی می گیرند با درک بهتری گام بردارند.

نوجوانان عناصر فعالی هستند که می‌توانند در مسایل گوناگون کشور اثرگذار باشند و عمده این اثرگذاری به حضور در صحنه و اظهارنظر در موضوعات مختلف است.

تقویت روحیه پرسشگری و گفت‌وگوی مؤثر در نوجوانان با ایجاد محیطی امن و مناسب برای بیان مسایل در قالب گفتگو از اهداف اجرای این نشست است.

در طول نشست، شرکت کنندگان سوالات خود را طرح کرده و همچنین درباره تجربیات خود در استفاده از ابزارهای خودشناسی در زمینه‌های مختلف و مورد علاقه یشان صحبت کردند.

انتهای پیام/ ۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.