کد خبر : 108670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
-

ویژه برنامه رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع)، از مشهد مقدس

ویژه برنامه رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع)، از مشهد مقدس
در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های «بهار جان» و «ایرانشهر» با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی ، از مشهد مقدس شنیده می شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از شبکه رادیو ایران، در دهه کرامت بیشتر برنامه های این شبکه رادیویی با توجه به ماموریتشان به این موضوع و ابعاد مختلف آن می پردازند.

«بهار جان» در شب و روز میلاد امام مهربانی ها از صحن و سرای حرم رضوی به بازخوانی شور و نور خواهد پرداخت.

«بهار جان» کوششی است برای انتقال عاطفه ی عاشقان معرفت رضوی در آیینه ی انعکاس عاشقانه های زوار حرم امام مهربانی ها،امام رضا علیه السلام، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حسن همایی جمعه ۲۰ خرداد بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه ۲۱ خرداد، ساعت ۹:۰۰ از مشهد الرضا تقدیم می شود.

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» نیز با توجه به نام و ماموریت برنامه در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) در شب و روز این میلاد پر برکت از مشهد مقدس با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی تقدیم می شود.

«ایرانشهر» با حضور استاد کمال همنشین و با اجرای مهرناز فقیهی جمعه ۲۰ و شنبه ۲۱ خرداد بعد از خبرساعت ۱۹:۰۰ به تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق نور» نیز ویژه برنامه دیگری است که شنبه ۲۱ خرداد با حضور حجت الاسلام قادری و به تهیه کنندگی عبدالله علایی از سبک زندگی امام رضا(ع) می گوید.این برنامه ساعت ۱۲:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.