کد خبر : 60133
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
-

هشدار کارشناس مرکز بهداشت قم به مردم و مسئولان

ویروس خطرناک انگلیسی ممکن است قم را تهدید کند

ویروس خطرناک انگلیسی ممکن است قم را تهدید کند
مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم گفت: نزدیک شدن کرونا انگلیسی به نزدیکی قم، عادی انگاری و کاهش پروتکل ها زنگ خطری برای پیک بعدی است.

به گزارش سورپرس؛ محمد تقی سلطانی، مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم، ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی کرونا استان قم، عنوان کرد: وضعیت کرونایی قم آبی است اما آمارها نشان میدهد که به وضعیت خطر نزدیک می‌شویم و آمار بیماران بدحال دو رقمی و بستری شدگان ۱۰۸نفر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان های مجاور قم به ویروس انگلیسی مبتلا شده اند که هشداری برای ما است، ادامه داد: اکنون زمان هشدار و آگاه سازی مردم است؛ زیرا رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک کاهش پیدا کرده‌است که می تواند وضعیت استان را بحرانی کند.

سلطانی با تاکید بر اینکه نباید عادی انگاری کرد، بیان کرد: باید از همه امکانات برای حساس سازی مردم استفاده کرد تا از عادی انگاری توسط مسئولین و مردم جلوگیری شود تا وارد پیک جدید نشویم.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم با اشاره به اینکه ویروس انگلیسی بیشترین درگیری را در بین جوانان دارد و میزان انتشار و کشندگی آن بسیار زیاد است، اظهار کرد: پیام صوتی جدید آماده شده واز  سپاه و شهرداری تقاضا می‌شود، وسایلی مجهز به سیستم صوتی خود را در اختیار بگزارند تا در جهت هشدار و آگاه سازی مردم، از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.