کد خبر : 137698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
-

وکیل باشگاه پرسپولیس: مطالبه‌گر و خواستار اجرای عدالت هستیم

وکیل باشگاه پرسپولیس: مطالبه‌گر و خواستار اجرای عدالت هستیم
وکیل باشگاه پرسپولیس پس از اتمام نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به اتخاذ بهترین تصمیم گفت: این باشگاه مطالبه‌‍گر و خواستار اجرای عدالت است.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، شکایت باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور تبریز از باشگاه سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد باعث شد اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز برای رسیدگی به آنها نشستی داشته باشند.

هومن هدایتی در پایان این جلسه گفت: در خصوص نکات مربوط به جلسه نمی‌توانم صبحت کنم اما کمیته انضباطی فرصت کامل برای دفاع دارد. مواضع باشگاه پرسپولیس هم مشخص است و امیدوارم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را در خصوص این مسئله بگیرد.

وی افزود: نمایندگان همه تیم ها حاضر بودند، وضع مقررات مالی موجب عدالت و جوانمردی است و نادیده گرفتن آن نقض عدالت، ماده ۵۴ مقررات انضباطی هم می‌گوید که باید عدالت رعایت شود و همه چیز به طور شفاف عنوان شود.

هدایتی ادامه داد: امیدواریم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را بگیرد و عدالت رعایت شود. ما نسبت به اتفاقاتی که افتاده اعتراض کرده ایم و تلاش می‌کنیم در کمیته انضباطی موفق باشیم اما رأی نهایی را کمیته انضباطی محترم خواهد داد و ما منتظر جواب آنها خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت آل کثیر هم گفت: قرارداد آل کثیر با ما تمام شده و ما در حال انعقاد قرارداد با او هستیم. مستنداتی را هم به کمیته انضباطی ارائه کردیم. تمام مسائل را هم کمیته انضباطی به طور محرمانه بررسی خواهد کرد.

وکیل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: طبق ماده ۵۱ کمیته انضباطی، رعایت مقررات ضروری است و باشگاه پرسپولیس هم مطالبه گری کرده و خواستار عدالت است.

وکیل باشگاه پرسپولیس: مطالبه‌گر و خواستار اجرای عدالت هستیم

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده سازمان بازرسی در جلسه حضور داشته است یا خیر گفت: نماینده سازمان بازرسی در این جلسه حضور نداشتند.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.